اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

نهضت مؤثری در مدیریت مصرف آب ایجاد شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: امروز لازم است تا نهضت مؤثری در مدیریت مصرف آب ایجاد شود.

نهضت مؤثری در مدیریت مصرف آب ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان فیروزکوه با حضور ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه، اسماعیل اسفندیار، معاون برنامه‌‏ریزی و اداری- مالی فرماندار فیروزکوه و تعدادی از مسئولان و فعالان کشاورزی منطقه در سالن کنفرانس فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در این جلسه اظهار کرد: هم‏چنان که همه در مدیریت تامین و تولید آب تلاش داریم، باید در مدیریت مصرف هم نهضت موثری ایجاد کنیم؛ چراکه امروز مدیریت مصرف آب مهم‏ترین گام به ویژه در صنعت کشاورزی است.

ابوالقاسم مهری اظهار داشت: امروز لازم و ضروری است که بدانیم ظرفیت منابع آبی موجود و منابع آبی سفره‌‏های زیر زمینی‏ ما به چه میزان است.

وی بیان کرد: در مناطق دشتی استان تهران با مشکلات عدیده‌‏ای مواجه هستیم که ممکن است برای ابنیه، اماکن عمومی و مسکونی جامعه شهری، روستایی و عشایری مشکلاتی ایجاد کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ابراز داشت: باید نظر مردم را با سیاست‏‌های اجرایی کشور همراه کنیم و این امر نیز با هم‏فکری و تبادل نظر میان مسئولان و مردم محقق می‏‌شود.

مهری بیان داشت: در گذشته، معیشت و چرخه اقتصادی اغلب افراد با انجام فعالیت‏‌های کشاورزی تامین می‏‌شد، اما حدود سه3 دهه است که از کاهش چشمگیر اقدامات فعالان کشاورزی می‌‏گذرد.

وی تصریح کرد: امروز اشتغال و تامین معاش به سمت فعالیت‏‌های اداری، صنعتی و این قبیل کارها سوق یافته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در پایان متذکر شد: باید همگان به صورت عام و جهاد کشاورزی به صورت خاص، برای شکوفایی مجدد صنعت کشاورزی و احیای این صنعت به صورت علمی تلاش کنند.

انتهای پیام/2568/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول