اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرماندار دماوند گفت: باید از هر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب استفاده کنیم و دهه فجر بهترین فرصت برای این کار است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‏‌فرد عصر امروز در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر در فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم است؛ چراکه همین مردم بیشترین و بزرگ‌ترین نقش را در پیروزی آن ایفا کردند.

وی افزود: اکنون نیز پس از 35 سال گذشتن از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید جشن این پیروزی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و تمام مردم از هر قشری، در این جشن‏‌ها به طور خودجوش شرکت کنند.

اجرای برنامه «10 شب، 10 فیلم» در دماوند

فرماندار دماوند در خصوص هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: دستگا‌ه‌‏های اجرایی علاوه بر برنامه‌های عمرانی و افتتاح پروژه‌ها که با هماهنگی ستاد دهه فجر در فرمانداری دماوند صورت خواهد گرفت، باید برنامه‌های فرهنگی درون و برون‏‌سازمانی داشته باشند.

محمودی‏‌فرد در این زمینه طبق پیشنهاد دفتر امام جمعه دماوند مبنی بر برگزاری برنامه «10 شب، 10 فیلم» خطاب به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: بهتر است این برنامه با دید عمومی‌تر و مردمی‌تر در سالن سینما پرستو برگزار شود تا مردم بیشتری بتوانند در آن شرکت کنند.

وی همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا برنامه‌های فرهنگی و عمرانی خود را ظرف دو روز آینده به فرمانداری دماوند ارسال کنند تا طبق آن برنامه‌‏ریزی صورت گیرد و بی‌نظمی و تداخل در اجرای برنامه‌ها به وجود نیاید.

گفتنی است؛ در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان دماوند، مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برنامه‌های مدون خود را اعلام و شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌ها برای فضاسازی از طریق نصب بنرهای مختص انقلاب اسلامی، ‌آذین‏‌بندی و ریسه‌‏بندی و آماده‌‏سازی مسیر راه‌پیمایی بزرگ 22 بهمن‌ ماه اعلام آمادگی کردند.

نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان دماوند

فرماندار دماوند همچنین در حاشیه این مراسم در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از به صدا درآمدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان دماوند در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز شنبه، 12 بهمن ماه خبر داد.

محمودی‏‌فرد گفت: این برنامه طبق سال‌های گذشته و هم‏زمان با سراسر کشور در مدارس دماوند برگزار خواهد شد و مسئولان در چند مدرسه شهرستان دماوند حضور خواهند یافت.

وی به برگزاری برنامه‌های پنجشنبه میانی دهه فجر اشاره کرد و افزود: غبارروبی مزار شهدا با حضور گسترده مسئولان و خانواده‌‏های معظم شهدا در گلزارهای شهدا و یادواره شهدای دهستان تارود در روستای  مراء پس از نماز مغرب وعشا نیز با حضور مسئولان شهرستان انجام می‏‌شود.

نورافشانی بام ایران در شب‌های 12 و 22 بهمن

فرماندار دماوند همچنین گفت: برنامه‌هایی مانند گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره)، نورافشانی در شب‌های 12 و 22 بهمن و برپایی جشن‌های بزرگ پیروزی انقلاب در دماوند اجرایی می‏‌شود.

محمودی‏‌فرد از اجرای‌ برنامه سخنرانی و جشن در مساجد، مدارس و مجتمع‌های فرهنگی،‌ دیدار با خانواده‌‏های شهدا و راهپیمایی 22 بهمن در کنار آذین‏‌بندی و چراغانی معابر و ورودی‌های شهرها به عنوان دیگر برنامه‌های دستگاه‌های دولتی شهرستان دماوند در دهه فجر انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی گفت: بخشداران مرکزی دماوند و رودهن نیز که بر اساس نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر مقرر شده بود با برگزاری جلسات درون‏‌بخشی، برنامه‌های خود را مدون و به فرمانداری ارائه دهند، امروز گزارشی از برنامه‌های خود در این دهه مبارک ارائه کردند.

انتهای پیام/2568/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول