اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

افتتاح 2 جایگاه سی.‌ان.‌جی هم‏زمان با دهه فجر در دماوند

شهردار دماوند گفت: در دهه مبارک فجر، دو جایگاه سی.‌ان‌.جی در بلوار بعثت و بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند پس از چند سال انتظار به بهره‌‏برداری می‌‏رسد.

افتتاح 2 جایگاه سی.‌ان.‌جی هم‏زمان با دهه فجر در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس صفری عصر امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: به طور کلی، برنامه‌های شهرداری دماوند در دهه فجر سال جاری در دو بخش فرهنگی و عمرانی اجرا می‏‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش برنامه‌های عمرانی، خدمات‏‌رسانی به شهروندان دیده شده است، افزود: کلنگ‌زنی نخستین بازار روز شهر دماوند که از خواسته‌های شهروندان است، در مجاورت سینما پرستو در دهه فجر انجام می‏‌شود.

صفری ادامه داد: همچنین کلنگ‌زنی فضای سبز محوطه جلوی مسجد جامع دماوند نیز در این ایام انجام خواهد شد و به سرعت پس از کلنگ‌‏زنی، اجرای این پروژه آغاز می‏‌شود.

شهردار دماوند تصریح کرد: در بخش برنامه‌های فرهنگی و جشن پیروزی انقلاب نیز جشن بزرگ انقلاب اسلامی را در شب‌های 17 و 18 بهمن ‌ماه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند برگزار می‏‌کنیم.

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره نقاشی کودکان انقلاب در دبستان‌های سطح شهر با همکاری اداره آموزش و پرورش دماوند دیگر برنامه‌ شهرداری دماوند برای دهه مبارک فجر است.

صفری اجرای مسابقات تیراندازی ویژه کارکنان و کارمندان دولت را از دیگر برنامه‌های شهرداری دماوند خواند که این برنامه و نیز دیدار با خانواده شهدای ورزشکار با همکاری هیئت‌های ورزشی تیراندازی و فوتبال شهرستان انجام می‏‌شود.

وی افزود: همچنین تئاتر خیابانی در دو روز و در دو منطقه یکی در ابتدای بلوار بهشتی در گیلاوند و دیگری در میدان 17 شهریور در دماوند، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند برگزار می‏‌شود.

شهردار دماوند همچنین به برگزاری جشن بزرگ انقلاب اشاره و تصریح کرد: در این جشن که در یکی از شب‌های دهه فجر برگزار می‏‌شود، با برپایی جشنی شاد و بزرگ با حضور هنرمندان پذیرای شهروندان گرامی خواهیم بود.

وی نورافشانی در شب‌های 12 و 22 بهمن در دو نقطه مسجدالرضا (ع) در گیلاوند و مسجد جامع دماوند با همکاری دفتر امام جمعه و تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند را از دیگر برنامه‌های شهر دماوند در دهه فجر معرفی کرد.

صفری خاطرنشان کرد:‌ در خصوص چراغانی، آذین‌بندی و نصب بنرهای انقلابی نیز با جمع‌آوری بنرهای متفرقه کار را انجام می‌‏دهیم و نیز جایگاه سخنرانی در روز 12 بهمن هم‏زمان با مراسم گلباران تمثال مبارک امام راحل و 22 بهمن ماه هم‏زمان با مراسم پرشکوه راهپیمایی در دماوند برپا می‏‌شود.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول