اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار آستارا خبر داد

افزایش 12 هزار تنی ظرفیت سردخانه آستارا

معاون سیاسی ‌اجتماعی‌ فرماندار آستارا از افزایش 12 هزار تنی ظرفیت سردخانه این شهرستان برای صادرات خبر داد.

افزایش 12 هزار تنی ظرفیت سردخانه آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده عصر امروز در جلسه هماهنگی یوم‌الله دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: امام (ره) اسطوره ایمان و مجاهدت خالصانه در راه خدا بود که مانند چراغ فروزانی با اندیشه و کردارش سعادت را برای آیندگان روشن کرد.

دبیر ستاد دهه فجر آستارا با بیان اینکه امام (ره) جذاب‌ترین پیام‌ها را برای ملت ایران و بشریت به ارمغان آورد، افزود: امام (ره) روح امید و اعتماد به‌نفس را در کالبد جوامع بشری دمید.

وی نواختن گلبانگ و زنگ انقلاب در تمام مدارس آستارا، لوندویل و حومه، در 12 بهمن را آغاز برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

شهاب‌زاده رژه نمادین موتورسواران در تمام شهرستان، رژه نیروهای مسلح، حضور در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام آستارا را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های نخستین روز از ایام مبارک دهه فجر ذکر کرد.

وی ادامه داد: تجدید بیعت با شهدای انقلاب و امام شهیدان در گلزار شهدای آستارا از دیگر برنامه‌های روز 12 بهمن امسال است.

معاون سیاسی‌ اجتماعی فرماندار آستارا با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا دروازه ورود اتباع خارجی به ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید به ورودی گمرک و پایانه مرزی نگاه ویژه شود.

وی برگزاری جشن انقلاب را در شهرستان مرزی آستارا مهم دانست و یادآور شد: شهرستان مرزی آستارا پیشانی نظام است و ماموریت ملی در دهه فجر دارد.

شهاب‌زاده با تصریح بر اینکه پروژه‌های زیادی در آستارا به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود، متذکر شد: مهم‌ترین آنها  سردخانه مناف‌زاده است که افتتاح آن ظرفیت سردخانه آستارا را به 12 هزار تن می‌رساند و این برای صادرات مهم است.

وی یکی از پروژه‌های مهم استانی را مسکن مهر معلولان آستارا نامید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر مسکن مهر 900 واحدی آستارا تکمیل شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و مرزدار آستارا در تمام مراسم و مناسبت‌ها حضوری بی‌نظیر دارند، یادآور شد: این امر نشانه وفاداری و عشق مردم آستارا به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی آغاز راهپیمایی 22 بهمن را از مقابل سپاه ناحیه آستارا عنوان کرد و متذکر شد: جایگاه ویژه‌ای برای حضور خبرنگاران در راهپیمایی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2300/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول