اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

آسفالت تحویلی به مردم تتها شنی به رنگ مشکی است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ما شن را رنگ می‌کنیم و به عنوان آسفالت بر روی خیابان‌های شهر می‌ریزیم بنابراین مردم نسبت به کیفیت آسفالت ناراضی هستند که باید اصلاح شود.

آسفالت تحویلی به مردم تتها شنی به رنگ مشکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام کاظم سورای در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: افرادی که از شغل آن‌ها با عنوان مشاغل مزاحم یاد می‌شود کسانی هستند که برای زندگی سالم تلاش می‌کنند.

وی به دستفروشانی که به دلیل نبود ساماندهی، به عنوان مشاغل مزاحم معرفی شده‌اند اشاره کرد و ادامه داد: ما در رابطه با این افراد گام آخر را اول برداشتیم و پیش از فراهم‌سازی امکانات لازم و مکانی مجهز اقدام به جمع آوری دستفروشان کردیم.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه حال این افراد بیکار شده‌اند عنوان کرد: شغل این دستفروشان، مزاحم است اما آن‌ها چاره‌ای جز این ندارند.

وی اضافه کرد: بهتر است کار ساماندهی آن‌ها تا قبل از شروع سال جدید انجام شود تا آن‌ها شرمنده خانواده خود نباشند. 

سواری به فقدان آسفالت استاندارد در کلانشهر اهواز اشاره کرد و گفت: مسئله آسفالت مدت زیادی است که در کلانشهر اهواز از استاندارد خارج شده و تنها رنگ مشکی به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: بهتر است به جای اینکه هزینه‌های تکراری در این زمینه شود یک بار به صورت اصولی و استاندارد کار کنیم زیرا این هزینه‌ها از جیب مردم خرج می‌شود.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه در دنیا متناسب با آب و هوا آسفالت تولید می‌کنند، تصریح کرد: ما شن را رنگ می‌کنیم و به عنوان آسفالت بر روی خیابان‌های شهر می‌ریزیم بنابراین مردم نسبت به کیفیت آسفالت ناراضی هستند که باید اصلاح شود.

وی به پروژه‌های ناتمام در شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: متاسفانه پروژه‌های بسیاری توسط شهرداری اهواز به عنوان تکمیل شده تحویل داده می‌شوند در حالی که ناقص و غیرکار‌شناسی هستند. 

سواری با بیان اینکه پروژه‌های شهری اولویت‌بندی نمی‌شوند اذعان کرد: بهتر است در مناطق مختلف براساس نیاز و اولویت پروژه تعریف شود تا متناسب با درد و دغدغه‌های مردم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نام و نماد خیابان‌ها را با تفکر غربی می‌زنیم خاطر نشان کرد: در گذشته در رابطه با نام‌گذاری خیابان‌های کلانشهر اهواز تذکراتی داده شد که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

وی در پایان با بیان اینکه نخستین مشکل در اهواز، بحث فاضلاب است عنوان کرد: اولین جایی که به شکل زیرساختی، شهر را فاضلاب کشی کردند چغازنبیل بود اما حال جایی که نخستیین گام را برداشت، دارای مشکل اساسی فاضلاب است.

انتهای پیام/72011/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول