اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

سه درصد پرت گاز در جایگاه‌ها تخفیف داده می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: سه درصد پرت گاز در جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی برای کمک به جایگاه‌داران تخفیف داده شده و در قبوض آنها لحاظ نمی‌شود.

سه درصد پرت گاز در جایگاه‌ها تخفیف داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات جایگاه‌های سی.ان.جی گاز در اردبیل اظهار داشت: بدهی جایگاه‌داران از بابت مصرف گاز متفاوت است و بیشترین بدهی‌ها نیز مربوط به جایگاه‌های متعلق به شهرداری‌هاست که با وجود صدور قبض در مدت 15 روز برای جایگاه‌های سی.ان.جی برخی از جایگاه‌داران از پرداخت بهای گاز مصرفی خودداری کرده و مشکلاتی را برای خود و شرکت گاز به وجود می‌آورند.

وی تصریح کرد: در حالی که جایگاه‌داران گاز را به نرخ مصوب و به صورت نقدی تحویل مشتریان می‌دهند و مبالغ حق‌العمل کاری آنها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد اما برخی از جایگاه‌داران در پرداخت قبوض خود با تعلل و تأخیر روبه‌رو هستند که این خود به سنگینی بدهی آنها کمک کرده است.

خدایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: 21 جایگاه سی.ان.جی در اردبیل وجود دارد که اکثر آنها خوش حق و حساب هستند و ما کمترین مشکل را با جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی شهرداری‌های اردبیل داریم که به موقع نسبت به پرداخت قبوض صادر شده اقدام می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: برخی از صاحبان جایگاه‌ها به صرفه نبودن فعالیت جایگاه‌های سی.ان.جی را بهانه قرار داده و در این زمینه سعی می‌کنند به هر شکل ممکن از پرداخت قبوض صادر شده طفره بروند در حالی که ما در یک ماه اخیر سه درصد پرت گاز مصرفی در این جایگاه‌ها را نیز به عنوان تخفیف در قبض آنها لحاظ کردیم و امیدواریم این خود دلیلی باشد تا جایگاه‌داران ما به موقع بدهی خود را پرداخت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی بیان کرد: ما با صدور چندین بار اخطار و دادن فرصت به جایگاه‌داران آنها را ملزم می‌کنیم تا بدهی خودشان را پرداخت کنند و اگر در پرداخت نکردن اصراری داشته باشند ما از طریق شرکت گاز امتیاز این جایگاه‌ها را سلب کرده و در اختیار دیگر متقاضیان قرار می‌دهیم که البته این کار با کمک مسئولان و مدیران شرکت نفت استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان وظیفه شرکت گاز را انتقال گاز تا ورودی جایگاه و نصب ایستگاه و تحویل آن به صاحب جایگاه‌دار توصیف کرد و ادامه داد:‌ بقیه کارها بر عهده خود جایگاه‌داران و براساس قوانین نظارتی و کنترلی شرکت نفت است که باید فعالان این بخش در این حوزه ورود پیدا کرده و با سفت و سخت گرفتن قوانین اجازه ندهند کوچکترین تخلفی در نصب کمپرسورها و تجهیزات مخزنی سی.ان.جی صورت بگیرد.

خدایی تفاوت فشار جایگاه‌های مختلف را برای تزریق گاز مربوط به فشرده‌سازی کمپرسورها اعلام کرد و یادآور شد: ما در تزریق گاز به خط انتقال و ایستگاه‌ها با مشکل مواجه نیستیم بلکه این فشار کم و یا زیاد مربوط به ظرفیت کمپرسورهاست که با شکل متفاوت فعالیت کرده و گاز را وارد خودروها می‌کنند که ممکن است در یک جایگاه راننده‌ای 10 کیلو یا 12 کیلو گاز بزند.

وی در ادامه گفت: ما لیست جایگاه‌داران بدهکار استان را احصا کردیم و در این زمینه تلاشمان بر این است تا مشکلات به وجود آمده با رایزنی‌ها و اقدامات در حال انجام برطرف شود.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول