اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

توسعه مسجد امام حسن عسکری (ع) موجب فخر و مباهات است

استاندار قم در بازدید از مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: توسعه مسجد امام حسن عسکری (ع) موجب فخر و مباهات مسلمانان است.

توسعه مسجد امام حسن عسکری (ع) موجب فخر و مباهات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در بازدید از پروژه توسعه مسجد امام حسن عسکری (ع) که با حضور آیت الله گلپایگانی انجام شد، این مسجد را فخر شهر قم توصیف کرد.

وی با اشاره به ساخت بنای اولیه این مسجد به امر امام حسن عسکری (ع) گفت: توسعه مسجد امام حسن عسکری(ع) در جهان اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.

استاندار قم گفت: در واقع مسجد مقدس امام حسن عسکری (ع) متعلق به شخص خاصی نیست و همه دست اندرکاران توسعه این طرح عظیم بدون هیچ گونه چشم داشتی و در راه رضای خداوند متعال و خشنودی امام زمان (عج) در ساخت آن جهاد گونه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به کلنگ زنی توسعه این مسجد مقدس توسط حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، ایشان را از شخصیت‌های برجسته و افتخار جهان اسلام و تشیع خواند و گفت: این مرجع عالیقدر در امور اسلامی و عمرانی پیشگام بوده است.

صالحی منش پیاده سازی کامل قرآن کریم در این مسجد را که در جهان اسلام بی سابقه است، بسیار باعظمت و از الطاف الهی عنوان کرد و افزود: زحمات متولیان این امر قطعا توجه خاص خداوند و اولیاء الله به ایشان را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول