اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار در مجلس خبر داد

گزارش نمایندگان شهرستان‌های تهران از مشکلات مردم به رئیس جمهوری

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با رئیس جمهوری گزارش کاملی از مشکلات و نیازهای مردم ساکن شهرستان‌های استان تهران به روحانی ارائه شد.

گزارش نمایندگان شهرستان‌های تهران از مشکلات مردم به رئیس جمهوری

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مجمع نمایندگان استان تهران پیش از ظهر امروز با رئیس جمهوری دیدار داشتند که این دیدار بسیار خوب و مفید بود.

وی تصریح کرد: در این دیدار تلاش کردیم که به صورت خلاصه، اما جامع مشکلات و نیازهای مردم را به اطلاع رئیس جمهوری برسانیم که از جمله مهمترین مواردی که توسط نمایندگان در این دیدار مطرح شد، مسأله راه‌های ارتباطی، بهسازی جاده‌ها به ویژه راه‌های ارتباطی روستاها، ضرورت احداث مترو و مسائل مربوط به محیط‌ زیست بود.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در این دیدار تلاش کردیم گزارشی از نیازهای شهرستان‌های استان تهران از جمله کمبودهای بهداشتی و درمانی به ویژه کمبود بیمارستان‌ها، مراکز درمانی تخصصی و مشکلات و کاستی‌هایی را که مراکز درمانی از جمله کمبود تخت‌های بیمارستانی دارند به اطلاع رئیس جمهوری برسانیم.

به گفته گروسی، یکی دیگر از مسائلی که از سوی نمایندگان مجلس در دیدار با حسن روحانی مطرح شده، مربوط به وضعیت طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی روستاها بوده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کمبودهای موجود در حوزه آموزشی از جمله کلاس درس و همچنین دانشگاه‌ها، گزارشی از این حوزه به رئیس جمهوری ارائه شد.

گروسی خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه برای احداث مترو در شهرستان‌های استان تهران و اتصال به قطار شهری تهران از جمله دیگر خواسته‌های نمایندگان مجلس بود.

وی بیان داشت: همچنین با اعلام این مطلب که استان‌های مختلف کشور از جمله استان تازه تاسیس البرز دارای شبکه استانی مستقل هستند، از رئیس جمهوری خواستیم تا اقدامات لازم برای احداث و راه‌اندازی شبکه استانی مربوط به شهرستان‌های استان تهران را انجام دهد.

* گزارش رئیس جمهوری درباره طرح‌های اقتصادی

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه رئیس جمهوری در این دیدار چه مطالبی را بیان کرده است، گفت: مهمترین مسائلی که از سوی آقای روحانی مطرح شد، مربوط به طرح‌های دولت در حوزه اقتصادی به ویژه در حوزه هدفمندی یارانه‌ها بود.

گروسی گفت: رئیس جمهوری تاکید داشت که دولت در ادامه اجرای هدفمندی یارانه‌ها به مقوله تامین اجتماعی و بیمه‌های سلامت به‌ویژه برای اقشار کم‌درآمد توجه ویژه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رئیس جمهوری به حضور خود در اجلاس داووس و استقبال شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران اشاره کرد و تاکید داشت که دولت به رفع مشکلات اقتصادی به‌ویژه توسعه صنعت و تولید امیدوار است.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول