اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت جام خبر داد

قتل مرد 39 ساله در پی کینه قبلی/ضاربان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تربت جام از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مرد 39 ساله در پی اختلافات قبلی خبر داد.

قتل مرد 39 ساله در پی کینه قبلی/ضاربان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر مختاری عصر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهم آبان ماه سال جاری در پی وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهر تربت جام تیم گشت کلانتری 11 خلیج فارس به همراه تیمی از مأموران پلیس آگاهی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دو نفر با سر و صورت پوشیده با اسلحه به سمت دو نفر به نام‌های براتعلی 39 ساله و خواهرزاده‌اش یاسر 18 ساله تیراندازی کرده و از محل متواری شدند که مصدومان با توجه به جراحات وارده سریعا با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

مختاری ادامه داد: متأسفانه با وجود تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی با توجه به شدت جراحات وارده و خونریزی شدید یکی از مجروحان (براتعلی) در بیمارستان فوت می‌کند و خواهرزاده‌اش (یاسر) تحت معالجه و مداوا قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق محل حادثه و اظهارات مجروح دیگر تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عاملان قتل شروع و با توجه به سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات گسترده به دو نفر که دارای اختلافات قبلی با مقتول بودند، مظنون می‌شوند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از یک سری کار اطلاعاتی گسترده و جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی این افراد را روز گذشته دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: متهمان به قتل به نام‌های مجتبی 39 ساله و شرف‌الدین 35 ساله در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه عمل مجرمانه بودند که در ادامه بازجویی‌ها با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشودند و اظهار داشتند با توجه به اختلاف قبلی و کینه‌ای که داشتند با تهیه سلاح و نقشه قبلی با یک دستگاه موتورسیکلت به منزل مقتول رفتند و به محض خارج شدن وی از منزل به سمت او و خواهرزاده‌اش تیراندازی کردند.

مختاری در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول