اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش روستایی خراسان رضوی اعلام کرد

حمل پیام صلح و دوستی در مرزهای شرقی طی ایام دهه فجر

سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی از برنامه‌ریزی این هیئت برای حمل پیام صلح و دوستی در نوار مرزی شرق توسط دو شترسوار محلی خبر داد.

حمل پیام صلح و دوستی در مرزهای شرقی طی ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی، مهدی گلرخ باهوش اظهار کرد: همزمان با بهمن‌ماه، همایش بازی‌های بومی محلی در شهرهای مرزی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در آغاز این همایش یک پیشکسوت و یک جانباز با سوار شدن بر شتر در منطقه نشتیفان خواف پیام صلح و دوستی ملت شریف ایران که به طرز زیبایی بر روی پوست و به چهار زبان فارسی، روسی، انگلیسی و فارسی دری نوشته شده را با خود حمل کرده و پس از طی نوار مرزی شرق کشور در 14 روز خود را به مرز باجگیران خواهند رساند.

گلرخ اظهار کرد: حمل‌کنندگان این پیام صلح و دوستی در طول مسیر از 10 ایستگاه در نظر گرفته شده که در مناطق مختلف احداث می‌شود عبور کرده و در جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه همان منطقه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: این پیام صلح و دوستی به مسئولان کشورهای افغانستان و ترکمنستان که هر دو از همسایگان شرقی کشور و خراسان رضوی هستند، اهدا خواهد شد.

سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی تصریح کرد: تاریخ دقیق و برنامه‌های در نظر گرفته شده در این برنامه به زودی و پس از تأیید مراجع اداری استان با حضور رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول