اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

درآمد شهرداری مشهد جوابگوی خدمات شهری نیست

عضو شورای شهر مشهد گفت: درآمد کنونی شهرداری مشهد جوابگوی خدماتی که به شهر ارائه می‌شود، نیست و باید منابع درآمدی پایدار و جدید ایجاد شود.

درآمد شهرداری مشهد جوابگوی خدمات شهری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براتعلی خاکپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود درآمدی پایدار برای شهرداری نشانگر مدیریت صحیح و منطقی است به صورتی که شهرداری متحمل هزینه‌های اضافی نشده و دارای درآمد مطمئن باشد.

وی تصریح کرد: درآمد کنونی شهرداری مشهد جوابگوی خدماتی که به شهر ارائه می‌شود نیست بلکه باید منابع درآمدی پایدار و جدید ایجاد شود.

وی اضافه کرد: شهرداری باید به عنوان یک سازمان عمومی در شهر به اجرای مشارکت در پروژه‌های کلان بپردازد و در این زمینه اقدام به اجرای سیاست‌های اصلی خود کند.

خاکپور یادآور شد: ایجاد معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بدنه اصلی شهرداری مشهد کاری به‌جا و نواندیشانه بود به طوری‌ که اطمینان و اعتماد مردم جذب شد تا چنین اقداماتی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: این معاونت هم‌اکنون موفقیت‌های زیادی کسب کرده و زمینه مشارکت ویژه شهرداری در پروژه‌های شهری را فراهم ساخته است.

عضو شورای شهر مشهد افزود: منابع درآمدی که معاونت اقتصادی برای شهرداری مشهد فراهم ساخته در مدیریت شهر در سال آینده راهگشا است و هزینه‌های لازم برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری را تامین می‌کند.

خاکپور یادآور شد: معاونت اقتصادی باید زمینه جذب سرمایه‌گذار کلان داخلی و خارجی را فراهم کند، چرا که مشهد شهری فراملی است و در مقیاس بین‌المللی رتبه‌بندی می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد باید زمینه جذب سرمایه‌های ملی و بین‌المللی را در مقابل تسهیلات و تمهیدات لازم فراهم آورد تا در آینده سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در مشهد سبب ایجاد زیرساخت‌های رفاهی، اجتماعی و شهری می‌شود که این امر زمینه‌ای برای ایجاد شادابی، نشاط و آبادانی در شهرها می‌گردد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول