اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران مطرح کرد

افزایش 841 درصدی کشفیات موادمخدر در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از افزایش 841 درصدی کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران خبر داد.

افزایش 841 درصدی کشفیات موادمخدر در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم پلیس غرب استان تهران، مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه با کنترل محورهای مواصلاتی و تشدید برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موفق به انهدام هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان‌های شهریار، ملارد و اسلامشهر و دستگیری 27 قاچاقچی و 85 توزیع‌کننده و کشف یک تن و 573 کیلو و 842 گرم مواد مخدر طی 25 روز گذشته شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران افزود: باندهای منهدم‌شده با انتقال موادمخدر از شرق کشور و دپوی آنها در منازل مجردی در شهرستان‌های شهریار، ملارد و اسلامشهر، توزیع و عرضه مواد مخدر در استان‌های تهران و البرز را در دستور کار خود قرار داده بودند که با تلاش شبانه‌روزی پلیس غرب استان تهران ناکام ماندند.

وی با اشاره به افزایش 841 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 25 روز گذشته، در 11 عملیات مهم پلیس، 992 کیلو و 510 گرم تریاک، 560 کیلوگرم حشیش، 14 کیلوگرم مرفین، یک کیلو و 550 گرم مواد روانگردان شیشه، یک کیلو و 360 گرم سوخته تریاک کشف و 5 دستگاه خودروی سنگین و 11 دستگاه خودروی سبک از قاچاقچیان توقیف شد.

اصلانی تصریح کرد: در بررسی سوابق 27 قاچاقچی دستگیرشده مشخص شد هشت نفر از آنها دارای سابقه کیفری قاچاق مواد مخدر هستند و قبلا توسط پلیس دستگیر شده بودند.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در موفقیت‌ها و توفیقات پلیس بیان داشت: بخش اعظمی از کشفیات پلیس در حوزه مواد مخدر و سایر جرایم مرهون تعامل و همکاری مناسب شهروندان غرب استان تهران با پلیس بوده و اکثر عملیات‌های پلیس برابر اطلاعات مردمی صورت می‌گیرد.

گفتنی است متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول