اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیا صنعت آمل به جمشید غدیری رضایتنامه می‌دهد

پایان سردرگمی تیم شهرداری یاسوج در گرو رضایت مدیران پیام صنعت آمل

به دنبال مطرح شدن نام جمشید غدیری برای هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج اکنون مشکل اصلی عدم صدور رضایتنامه این مربی توسط مدیران باشگاه پیام صنعت آمل است.

پایان سردرگمی تیم شهرداری یاسوج در گرو رضایت مدیران پیام صنعت آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از آن که تیم فوتبال شهرداری یاسوج نتوانست با هادی برگی‌زر مربی پیشین خود به نتیجه دلخواه برسد و اکنون در قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد، مدیران این تیم دوباره به گزینه سال‌های گذشته یعنی جمشید غدیری رسیده‌اند.

جمشید غدیری که توانسته بود این تیم را از رده پایین‌تر به لیگ دسته اول فوتبال کشور رهنمون سازد در طول دو سال این تیم را مدعی حضور در لیگ برتر فوتبال کشور قرار داد.

سال گذشته تیم فوتبال شهرداری یاسوج مطرح‌ترین گزینه برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود که مسائلی همچون تبانی در این رده فوتبال رخ داد و تیم‌ها و بازیکنان و مربیان با محرومیت‌های سنگینی روبرو شدند.

پس از آن بود که شهرداری و غدیری راه خود را از هم جدا کردند و این تیم به دست جواد زرینچه سپرده شد.

جواد زرینچه هم تنها دو ماه به همراه کمک خود رضا شریفی این تیم را تمرین داد و به هر علت دیگر به یاسوج نیامد تا این‌که پس از گذشته چهار هفته بلاتکلیفی سرنوشت تیم به دست مربی مشهدی یعنی هادی برگی‌زر سپرده شد.

برگی‌زر هم با این تیم یک نیم فصل بحرانی را طی کرد و پس از این که نتوانست هواداران را راضی کند استعفا داد و همه نگاه‌ها معطوف به جمشید غدیری سرمربی اسبق این تیم شد.

در بازی روز گذشته با تیم گیتی‌پسند اصفهان؛ علی‌رغم این‌که مربیان با تجربه‌ای در شهر یاسوج وجود دارد تیم را به مذکور فرجی سرپرست سپردند تا بدون حتی یک روز سابقه هدایت یک تیم فوتبال در این رده از لیگ، بر اثر بی‌تدبیری شکستی دیگر بر پیکره تیم فوتبال شهرداری بنشیند.

جمشید غدیری اکنون به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل مشغول به کار است و اگر مدیران این باشگاه رضایت ندهند نخواهد توانست که در کنار شهرداری باشد و اگر این‌گونه شد تیم شهرداری همچنان سردرگم و بلاتکلیف خواهد ماند.

غدیری در همین خصوص به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: اکنون که با شما صحبت می‌کنم پشت درب اتاق مدیرعامل باشگاه قرار دارم و قرار است که در این خصوص صحبتی با هم داشته باشیم.

گزینه جدی سرمربی‌گری تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز تردید از این که مدیران این تیم رضایت او برای حضور در شهرداری یاسوج را صادر کنند، افزود: اعلام کرده‌اند که اگر جمشید غدیری نباشد تیم را منحل می‌کنند.

غدیری تصریح کرد: حرف آن‌ها این است که حتی شکایتی هم نخواهیم داشت اما اگر غدیری برود دیگر تیم صنعت آمل هم نخواهد بود به همین خاطر کار برای حضور در تیم فوتبال شهرداری یاسوج سخت شده است.

وی گفت: امیدوارم که به یک تفاهم اصولی با مسئولان پیام صنعت آمل برسیم تا بتوانیم هر چه زودتر تیم فوتبال شهرداری یاسوج را از این بلاتکلیفی نجات دهیم.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول