اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/18

مهاجران افغانی به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند

مسئولان هیئت‌های مذهبی مهاجران افغان در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

مهاجران افغانی به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز و در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جمعی از مهاجران افغان به مدیریت شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی مهاجران افغان با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

حاضران در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

علما، اندیشمندان و مسئولان هیئت‌های مذهبی مهاجران افغان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و نثار تاج گل با ادای احترام به مقام شامخ امام بر گام برداشتن در مسیر امام و انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند.

شرکت‌کنندگان در این آیین همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

این گزارش حاکی است، همه ساله جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری، مدیران، دوستداران، شیفتگان و دلباختگان امام راحل در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/2462/س10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول