اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

825خیر مدرسه‌ساز در لرستان وجود دارد

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: تاکنون 823 خیر مدرسه‌ساز در لرستان وجود داشته که امروز دو خیر دیگر به آن‌ها اضافه شده است.

825خیر مدرسه‌ساز در لرستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین اسدی‌پور صبح امروز در حاشیه جلسه شورای فنی لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: از این تعداد 65 نفر آن‌ها مرد، 123 نفر خانم و مابقی آن‌ها خیر حقوقی در استان هستند.

وی گفت: توسط این خیرین 21 هزار متر مربع کلاس درس در حال ساخت و مشارکت است.

اسدی پور یاد‌آور شد: علاوه بر استفاده از توان دستگاه‌های اجرای برای ساخت هر چه بهتر و بیشتر مدارس و نوسازی آن‌ها باید در این خصوص به یک باور عمومی برای استفاده از توان دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز علمی و.... برسیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: در یکی از کارهایی که این اداره‌کل نسبت به کشور پیشروتر بوده است، قیمت تمام شده هر کلاس است که در استان برای هر کلاس 59 میلیون و  600هزار تومان است، این در حالی است که این رقم در کشور 64 میلیون و 600 هزار تومان است که این خود نشان می‌دهد، در استان‌های محروم با اعتبار کم نیز می‌شود، نسبت به میانگین کشوری قیمت تمام شده هر کلاس را پایین آورد.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان قیمت تمام شده هر متر مربع کلاس درس با کیفیت بالا در مدارس نوساز 471 هزار تومان است، این در حالی است که این قیمت در کشور 477هزار تومان است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: در کشور به طور متوسط هر کارمند روزانه 192 متر مربع پروژه عمرانی در سال 91به بهره‌برداری رسیده است که این میزان خوشبختانه با وجود اعتبار‌های کم در لرستان به 209 متر مربع رسیده است، این امر تلاش هر چه بیشتر کارکنان این اداره را نشان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از راهبرد‌های این دستگاه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سطح استان است و در این خصوص اقدامات زیادی انجام شده است.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول