اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برگزار شد

آغاز به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی قزوین

با حضور معاون عمرانی استانداری، دبیر ستاد تسهیلات سفر استان قزوین و فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان و نمایندگان پلیس راهور و ناجا، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین برگزار شد.

آغاز به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین با حضور معاونان این ستاد در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین و قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان و  حمیدرضا قاسمی دبیر ستاد تسهیلات سفر استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه این جلسه نماینده‌های پلیس راهور، آموزش و پرورش، ناجا، مخابرات، صدا و سیما، فرمانداری بویین زهرا، شهردار کوهین، هلال احمر و اورژانس به ارایه گزارش‌های سال قبل و مشکلات و پیشنهادات خود برای تسهیل سفرهای نوروزی پرداختند.

در این مراسم نماینده شهرداری قزوین در خصوص تزئینات شهری قزوین بیان داشت: سعی می‌کنیم که امسال طوری شهر را تزئین کنیم تا مطابق با ایام فاطمیه هم باشد.

انتهای پیام/7700/خ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول