اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

7 طرح دامپزشکی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: همزمان با دهه فجر امسال هفت طرح دامپزشکی در استان با اعتباری بالغ بر 57 هزار و 620 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

7 طرح دامپزشکی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ناصر مرگان ازغدی اظهار داشت: چهار مورد از طرح‌های یادشده توسط بخش خصوصی دامپزشکی و سه مورد آن در بخش دولتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ابراز داشت: طرح‌های فوق، تحت نظارت‌های بهداشتی این اداره‌کل مراحل اجرایی خود را انجام داده و در دهه فجر امسال مناطق مختلف استان از مزایای بهداشتی و اقتصادی افتتاح آنها بهره‌مند خواهند شد.

مرگان ازغدی افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف شامل ارائه خدمات دولتی دامپزشکی به مردم، بهینه‌سازی کشتارگاه دام، بهینه‌سازی مجتمع صنایع تبدیلی طیور، تولید خوراک ماهی، بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی و... است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های یادشده، زمینه اشتغال مستقیم 295 نفر در استان فراهم خواهد شد.

مرگان‌ ازغدی، محل بهره‌برداری طرح‌های دامپزشکی استان را در شهرستان‌های مشهد، داورزن، کلات، تربت حیدریه و چناران دانست.

وی یادآور شد: انجام چنین طرح‌هایی توسط دامپزشکی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های مختلف، سبب ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت غذایی آحاد جامعه خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های یادشده در دهه فجر امسال، اداره کل دامپزشکی استان به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی که فعالیت‌های آن نمودی از فعالیت‌های بهداشتی نظام در این خطه از کشور است برنامه‌های دیگری را نیز در قالب‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی، عقیدتی، ورزشی و ... انجام خواهد داد.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول