اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 12 بهمن

ابوترابی‌فرد در رشت سخنرانی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در گلزار شهدای رشت سخنرانی می‌کند.

ابوترابی‌فرد در رشت سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 12 بهمن اظهار کرد: گلبانگ انقلاب ساعت 9.33 دقیقه در تمام مدارس گیلان اجرا می‌شود.

وی از به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و ناقوس کلیساها همزمان با ورود امام (ره) به میهن خبر داد و افزود: رژه نمادین کشاورزان با ادوات کشاورزی در برخی از شهرستان‌ها به ویژه در لنگرود برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری رژه قایق‌های موتوری در 12 بهمن در دریای خزر را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: نوجوانان در 12 بهمن در مزار میرزا کوچک جنگلی حضور پیدا می‌کنند.

وی به استقبال نمادین از امام راحل به میهن در فرودگاه سردار جنگل در 12 بهمن اشاره کرد و افزود: تجدید عهد با شهدا در گلزار شهدای رشت در صبح 12 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

اشجری خاطرنشان کرد: زنگ نمادین با حضور تمام دستگاه‌ها در مزار شهدا نواخته می‌شود.

به گفته وی، مسیر رژه موتورسواران از فرودگاه سردار جنگل ‌ـ چهار راه گلسار ‌ـخیابان سعدی ‌ـ میدان شهدای ذهاب ‌ـ خیابان شریعتی تا گلزار شهدای تازه آباد رشت در 12 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول