اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خرم‌دره:

24 پروژه به‌ مناسبت دهه فجر در خرم‌دره افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: 24 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان خرم‌دره افتتاح می‌شود.

24 پروژه به‌ مناسبت دهه فجر در خرم‌دره افتتاح می‌شود

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر شهرستان خرم‌دره در دو بخش اجرا می‌شود، تصریح کرد: دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به صورت شاخص در سطح شهرستان برای عموم مردم قابل رویت است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره از افتتاح 24 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان خرم‌دره خبر داد و بیان داشت: تقریبا 35 میلیارد ریال برای ایجاد این پروژه‌ها هزینه شده است.

* افتتاح جایگاه گاز CNG شهرستان خرم‌دره

این مسئول مهم‌ترین پروژه این شهرستان را افتتاح جایگاه گاز CNG اعلام کرد و ادامه داد: ساختمان آتش‌نشانی شهرداری شهرستان در طول این مدت به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

نوری‌پور با اشاره به اینکه یک و نیم میلیارد برای راه‌اندازی جایگاه CNG هزینه شده است، اذعان داشت: 400 میلیون تومان نیز برای ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی خرم‌دره هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خرم‌دره به شهر الکترونیکی تبدیل می‌شود، بیان داشت: برای نخستین‌بار در استان این شهر به صورت الکترونیکی اداره می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه این طرح در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: در آینده مردم بدون مراجعه به ادارات از طریق دستگاه‌های الکترونیکی با آنها ارتباط دارند.

* برگزاری مراسم جشن انقلاب در شهرستان خرم‌دره

این مسئول به برگزاری مراسم جشن انقلاب در شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و گفت: این جشن در روز 12 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

نوری‌پور تصریح کرد: شهرستان خرم‌دره در بیشتر شاخص‌ها از میانگین شاخص استانی بالاتر است.

وی با تاکید بر اینکه گازرسانی بیشتر روستاهای شهرستان خرم‌دره انجام شده است، گفت: تقریبا 99 درصد خانواده‌های روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در پایان اذعان داشت: اکثر راه‌های روستایی شهرستان خرم‌دره آسفالته است و مردم از این نعمت نیز برخوردارند.

انتهای پیام/73008/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول