اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار:

تثبیت انقلاب اسلامی ایران حاصل بیداری مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: تثبیت انقلاب اسلامی ایران حاصل بیداری و هوشیاری مردم بصیر ایران است.

تثبیت انقلاب اسلامی ایران حاصل بیداری مردم است

حجت‏الاسلام علی‏محمد ملک امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در آستانه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‏ها در اسلامیت آن بوده و این برگ برنده ما برابر دشمنان و معاندان نظام است.

وی تصریح کرد: داشتن رهبری دینی و قدرت ملی نیز از جمله عواملی است که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‏ها متمایز کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: امروز دشمن فضای فعلی جامعه را به سمت خود کشیده و هدفش از این کار، دوری ملت ایران و شیعه از اسلام است.

ملک گفت: وظیفه داریم فضای ایران اسلامی را از ارزش‏های دفاع مقدس خالی نکنیم و با عمل کردن به دستورات الهی و دوری از محرمات و گوش به فرمان ولایت بودن، از ارزش‏ها و آرمان‏های انقلاب پاسداری کنیم.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را توجه به مردم بیان کرد و افزود: رمز موفقیت این نصرت الهی که نصیب ایران شده، اتحاد، وحدت کلمه و یک‏دل بودن قوای سه‏گانه و مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت حمله نظامی به ایران را آغاز نخواهد کرد، اما تهدیدات نرم و فرهنگی آمریکا علیه ایران اسلامی به شدت فعال است و روز به روز فعال‏تر نیز خواهد شد.

ملک دیدگاه خود را به تحولات اخیر جهان هم عنوان کرد و گفت: در علائم ظهور حضرت حجت (عج) بیان شده که در آخرالزمان، تحولاتی در جهان رخ می‏دهد که کسی نمی‏تواند جلوی آن را بگیرد و تحولات این زمان نیز شاید از علائم ظهور است.

انتهای پیام/74007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول