اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن دهه فجر در مساجد زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم سخنرانی و جشن در مساجد استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

برگزاری جشن دهه فجر در مساجد زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال هم طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه فجر در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در زمینه اجرای مناسب و مطلوب برنامه‌ها در آستانه دهه فجر ادامه داد: جلسات هماهنگی به این منظور در استان با حضور اعضای ستاد دهه فجر برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن‌های انقلاب در همه 10 روز 12 تا 22 بهمن برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه‌ها در 12 مسجد زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه امسال در روز یازدهم بهمن‌ماه مراسم جشن انقلاب در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین شب 12 بهمن‌ماه نیز مراسم جشن و سخنرانی در مسجد امام هادی (ع) اعتمادیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب در مسجد چهارده‌ معصوم (ع) بی‌سیم در شب 13 بهمن عنوان کرد: امسال مراسم جشن انقلاب در مسجد امام علی (ع) آزادگان شب 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

باقری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب در مسجد نبی (ع) خیابان فاتح در شب 15 بهمن‌ ماه گفت: شب 16 بهمن‌ماه مراسم جشن انقلاب در مسجد حضرت زهرا (س) شهرک گلستان اندیشه نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به برگزاری مراسم باشکوه جشن انقلاب در حسینیه اعظم زنجان شب 17 بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: همچنین در حسینیه اسلام‌آباد نیز مراسم سخنرانی روز 18 بهمن‌ماه پس از نماز مغرب برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری مراسم جشن انقلاب در مسجد چهارده‌ معصوم (ع) با حضور عموم مردم در روز 19 بهمن‌ماه را از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف عنوان کرد و ادامه داد: امسال در مسجد امیرالمومنین فرودگاه نیز جشن انقلاب در روز 20 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در زینبیه اعظم زنجان با حضور جمعی از مسئولان و مردم در روز 21 بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: آخرین برنامه دهه فجر امسال در مساجد استان در مسجد قائم آل محمد کوی فرهنگ خواهد بود.

باقری با بیان اینکه هر سال به مناسبت دهه فجر برنامه‌های متنوعی همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود، تصریح کرد: تلاش شده است، امسال در همه نقاط شهر زنجان مراسم جشن انقلاب برگزار شود تا مردم مناطق و شهرک‌های مختلف بتوانند در این جشن‌ها حضور پیدا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به سایر برنامه‌های اداره کل اوقاف در دهه فجر اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی بقاع متبرکه و نصب بنرهای شادباش با موضوع دهه فجر از دیگر اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/73005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول