اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

قهرمانان و نخبگان در مسئولیت‌های ورزشی استفاده شوند

فرماندار سقز گفت: هر اندازه بتوانیم از تحصیلکرده‌ها و قهرمانان ورزشی در سمت‌ها و مسئولیت‌های مرتبط با این موضوع استفاده کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

قهرمانان و نخبگان در مسئولیت‌های ورزشی استفاده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری شامگاه یکشنبه در شهر سقز و در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: مدیریت ورزش یک هنر بزرگ است.

وی افزود: اگر به این موضوع در شهرستان سقز توجه شود کاهش بیماری‌ها و در نتیجه کاستن از هزینه‌های درمان را برای شهروندان و دولت به همراه خواهد داشت.

فرماندار سقز تصریح کرد: ورزش به عنوان یک بازوی قوی در هر جامعه‌ای شناخته می‌شود و اهمیت دادن به این مهم، آرامش را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر ورزش در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: هر اندازه بر روی ورزش سرمایه‌گذاری انجام دهیم خروجی آن سلامتی و تندرستی در میان مردم است.

فخری با اشاره به وجود ظرفیت و نیروی انسانی فراوان در سطح استان و شهرستان سقز خواستار پشتوانه‌سازی به منظور پیشرفت و اعتلای ورزش شد.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: هر اندازه بتوانیم از تحصیلکرده‌ها و قهرمانان ورزشی در سمت‌ها و مسئولیت‌های مرتبط با این موضوع استفاده کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی افزود: کسانی که در عرصه ورزش حضور داشته‌اند بهتر از سایرین با مشکلات، تنگناها و البته فرصت‌های موجود آشنایی دارند و می‌توانند بهترین تصمیم‌ها را در شرایط خاص اتخاذ کنند.

فخری با یادآوری کسب عنوان برتر سقز در همایش پیاده‌روی سال گذشته از آمادگی این شهرستان برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی خبر داد.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم این همایش را در سال آینده و در سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به سفر ایشان در اردیبهشت سال 88 آن را نقطه عطفی در تاریخ استان دانست و افزود: باید تلاش کرد استان کردستان در تمام زمینه‌ها آنگونه که خواسته رهبر است به رشد و بالندگی دست یابد.

فخری افزود: قصد داریم جامی با نام عباس خاکی که از پیشکسوتان کشتی سقز بوده است را به صورت سالانه و با حضور کشتی‌گیران سراسر استان برگزار کنیم.

فرماندار سقز در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم، زمینه بهره‌مندی ورزش سقز از امکانات و بستر مناسب برای ورزشکاران فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول