اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید گمرک استان زنجان مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در گمرک زنجان

مدیر گمرک استان زنجان گفت: باید برای توسعه گمرک استان زنجان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در گمرک زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد برکابیان امشب در مراسم معارفه خود با تبریک روز جهانی گمرک اظهار کرد: گمرک نظام جمهوری اسلامی ایران طبق قانون یک سازمان حاکمیتی است که به عنوان مرزبان اقتصادی نقش محوری و هماهنگ‌کننده دارد.

وی مسئول اجرای این قوانین را گمرک دانست و افزود: بر اساس موقعیت جغرافیای استان زنجان گمرک استان دارای ظرفیت‌های خوبی است.

مدیر گمرک استان زنجان به برنامه‌های جدید گمرک استان زنجان اشاره و اضافه کرد: تلاش و کوشش جدی برای اتخاذ رویکرد جدید در استان با افزایش بهره‌وری و تسهیلاتی قانونی و تسریع و تسهیل در انجام امور تجاری یکی از رویکردهای جدید است.

مدیر گمرک استان زنجان تلاش در پیاده‌سازی رشد الکترونیکی و ایجاد فضای دوستانه و سرشار از صمیمیت را یکی دیگر از رویکردها اعلام کرد و متذکر شد: همکاران و مسئولان در گمرک دیدگاه مثبت نسبت به امور داشته باشند.

این مسئول استقبال از صنایع و پیشگام شدن در ارتباط با تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان و همه همکاران را یکی دیگر از برنامه‌های خود اعلام کرد و اذعان داشت: از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/73008/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول