اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت خالص‏سازان روی استان زنجان:

صادرات، تولید را تقویت و اشتغال مناسب ایجاد می‌کند

مدیر عامل شرکت خالص‏سازان روی استان زنجان گفت: صادرات می‌تواند تولید را تقویت و اشتغال مناسب ایجاد کند.

صادرات، تولید را تقویت و اشتغال مناسب ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف مرادلو امشب در مراسم تودیع و معارفه مدیران گمرک استان زنجان، اظهار داشت: استان زنجان در حجم صادرات و ارزش آن سهیم است.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان در حد توان برای حل مشکلات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: اگر سرمایه‌ای از سازمان برداشته و کنار گذاشته شود خیانت محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت خالص‏سازان روی استان زنجان، فعالیت افراد غیر متخصص در بخش گمرک را نیز خیانت دانست و بیان داشت: زشت‌ترین نوع مدیریت این است که مدیران از خود کارشناسان برنامه و فعالیت‌ها را بیاموزد و به آنها مدیریت کند.

این مسئول در ادامه به بحث تبدیل گمرک زنجان به اداره کل گمرک اشاره کرد و گفت: برای محقق شدن این امر پیگیری‌های لازم از طریق وزارت خانه صورت می‌گیرد اما تا کنون این امر محقق نشده است.

مرادلو به فعالیت فعالان اقتصادی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: هیچگاه گمرک راکد از وضعیت خوبی برخوردار نمی‌شود.

وی بر لزوم فعال بودن گمرک استان زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان با برگزاری برنامه‌های مختلف باعث پیشرفت تیم خود در گمرک شوند.

مدیر عامل شرکت خالص‏سازان روی استان زنجان موتور محرکه تولید در همه جای دنیا را بحث صادرات دانست و اظهار داشت: صادرات می‌تواند تولید را تقویت و اشتغال مناسب ایجاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال درآمد مناسب حاصل می‌شود، متذکر شد: درآمد نیز امنیت و رفاه ایجاد کرده و این امر نیز حیثیت و آبروی انسان را محفوظ می‌کند.

مرادلو، کلید اصلی رفع این مشکلات را بحث تولید دانست و یادآور شد: اهمیت صادرات برای هر شخصی به روشنی مشخص است و هر چقدر صادرات به صورت روان‌تر محقق شود جایگاه آن نیز بالاتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در گمرک زنجان کم است، افزود: به دلیل کم بودن نیرو صادرات  و واردات در گمرک تفکیک نمی‌شود.

مدیر عامل شرکت خالص‏سازان روی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بحث صادرات و واردات پیشنهادات خوبی داشته است، افزود: مسئولان با یک دیدگاه منصفانه از وضعیت گمرک مطلع می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مسائل اقتصادی دارد، اذعان داشت: دولت در این بحث به تولیدکنندگان کمک کند و واقعیت‌ها را ببیند.

انتهای پیام/73008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول