اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی عنوان کرد

کسب رتبه دوم کشوری اداره کل کار آذربایجان غربی در طرح تکریم ارباب رجوع

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از کسب رتبه دوم کشوری توسط این اداره کل در طرح تکریم ارباب رجوع خبر داد.

کسب رتبه دوم کشوری اداره کل کار آذربایجان غربی در طرح تکریم ارباب رجوع

علی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در هفته جاری موضوع فوق توسط معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری ابلاغ شده است، که کسب این توفیق در سایه تعامل کارشناسان مجموعه رخ داد.

وی افزود: در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی، این اداره کل به کسب رتبه دوم در میان 22 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق شد.

وی به احراز رضایت بالای 85 درصد و رتبه دوم در گروه مربوط، اشاره کرد و ادامه داد: کارشناسان  و کارکنان همه بخش‌ها با در پیش گرفتن عملکرد مطلوب و مناسب در کسب این رتبه تاثیر زیادی داشته‌اند.

وی بر ضرورت تداوم بخشیدن این روند در سال جاری و تلاش برای ارتقای سطح رضایت اقشار مختلف مردم تاکید کرد و ادامه داد: مردم به ویژه جامعه کارگری ولی‌نعمت‌های ما هستند، که باید با هدف جلب خشنودی خداوند در راستای خدمت به این قشر گام برداریم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به کسب امتیاز برتر در موضوع استقرار دولت الکترونیک، اشاره کرد و بیان داشت: در کسب این موفقیت کارشناسان و جامعه کارگری و کارفرمایی استان نقش بسیار زیادی داشته‌اند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در انتهای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: امسال باید در همه زمینه‌ها به صورتی فعالیت و تلاش صورت می‌گرفت که در خور عنوان حماسه بوده و موجب خشنودی مقام معظم رهبری قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/61002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول