اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال گرگان:

ورود شهرداری و شورای شهر گرگان به بسکتبال به دلیل عشق و علاقه است

رئیس هیئت بسکتبال گرگان گفت: ورود شهرداری و شورای شهر گرگان به بسکتبال به دلیل عشق و علاقه است.

ورود شهرداری و شورای شهر گرگان به بسکتبال به دلیل عشق و علاقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان در خصوص وضعیت فعلی بسکتبال گرگان و تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: هیئت بسکتبال نیز همانند بسیاری از هواداران از شرایط فعلی و وضعیت این تیم در جدول رضایت ندارد.

وی ادامه داد: اما واقعیت این است که باید این رضایت یا عدم رضایت را با امکاناتی که برای تیم در نظر گرفته‎ایم و در اختیار این تیم قرار دادیم بسنجیم.

رئیس هیئت بسکتبال گرگان افزود: این موضوع خیلی مهم است اما در مجموع با توجه به شرایط سخت این تیم به نظر من تاکنون به جز دو بازی که نقد فنی به این دو بازی وارد است این تیم با تمام قوا بازی کرده و امیدوارم شرایط پیش رو به صورتی رقم بخورد که نتایج بهتری را شاهد باشیم.

هر کسی که قدش بلند بود بسکتبالیست نیست

چراغعلی در خصوص اظهارات حمید کلاسنگیانی بازیکن پیشکسوت بسکتبال گرگان گفت: آقای کلاسنگیانی از بازیکنان و ورزشکاران خوب بسکتبال گرگان و کشور بوده و بسیار قابل احترام هستند.

وی افزود: ولی شاید به دلیل شرایط سنی که دارند تاریخچه بسکتبال گرگان را به یاد ندارد و من خودم مدتی در تیم نوجوانان مازندران افتخار شاگردی آقای کبیر را داشته‎ام و به هر صورت سال‌هاست که در بسکتبال گرگان بوده‎ام و از زمانی هم که در شورای اسلامی شهر گرگان وارد شدم در موضوع بسکتبال بیشترین پیگیری را داشتم.

چراغعلی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر گرگان نیز بیشترین حمایت را از تیم بسکتبال شهرداری گرگان داشته است.

رئیس هیئت بسکتبال گرگان تاکید کرد: هر کسی که قدش بلند بود بسکتبالیست نیست؛ برای خدمت به بسکتبال کسانی هستند که قلبشان برای گرگان می‎تپد و ارادت به بسکتبال دارند و موضوعات بسکتبال را دنبال می‎کنند و اگر شهرداری و شورای شهر نیز به این مسئله ورود پیدا کردند به دلیل عشق و علاقه‎ای است که به بسکتبال دارند.

اعلام چشم‎انداز سال 1393 تا هفته آینده

رئیس هیئت بسکتبال گرگان تصریح کرد: من حدود سه ماه است که ریاست هیئت بسکتبال گرگان را قبول کرده‎ام و 12 سال است که مسائل بسکتبال گرگان را پیگیری می‎کردم و در هشت سال گذشته نیز که در شورای اسلامی شهر گرگان بودم مسائل بسکتبال را مدنظر داشته و آنها را پیگیری می‎کردم.

چراغعلی ادامه داد: یکی از گلایه‎های به حقی که افراد آشنا با بسکتبال گرگان داشتند ادغام دو هیئت بسکتبال استان و شهرستان بود و بسیاری از ساختارها شکل نگرفته بود.

وی افزود: در طول سه ماه گذشته هیئت بسکتبال نشستی با متخصصان بسکتبال داشت و در این مدت مسابقات آموزشگاه‎ها در 12 تیم دبیرستانی و 15 تیم در مقطع راهنمایی از 17 تا 21 آذرماه برگزار شد و فینال این مسابقات هم زیر نظر کارشناسان فنی با کیفیت بسیار بالایی در سالن تختی شهرستان گرگان برگزار شد.

رئیس هیئت بسکتبال گرگان گفت: در این سه ماه روند کارها را با احترام به پیشکسوتان آغاز کردیم و در ایام محرم بود که پیشکسوتان بسکتبال گرگان را دعوت کردیم و نشست بسیار خوبی نیز برگزار شد و در حال حاضر برنامه‎ریزی شده و تمامی کمیته‎های هیئت نیز شکل گرفته و هیئت امنای بسکتبال گرگان برای نخستین بار تشکیل جلسه داد و استراتژی بسکتبال گرگان تا پایان سال 1393 نیز در حال تهیه است.

چراغعلی تاکید کرد: هیئت رئیسه بسکتبال گرگان با تحویل گرفتن خانه بسکتبال گرگان برای نخستین بار، برنامه‎ریزی‎های خوبی را شروع کرده که تا هفته آینده چشم‎انداز سال آینده را با مشورتی که از جوهره بسکتبال گرگان خواهیم داشت به نمایش می‎گذاریم.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول