اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مطرح کرد

توجه به نظرات و دیدگاه‌های علمی در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به نظرات و دیدگاه‌های جامعه علمی کشور در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان گفت: استفاده از بدنه علمی جامعه ورزش می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای فعالان این حوزه باشد.

توجه به نظرات و دیدگاه‌های علمی در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید علی‌اکبر هاشمی جواهری با اشاره به لزوم توجه به نظرات و دیدگاه‌های جامعه علمی کشور در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان، اظهار داشت: خوشبختانه با حضور وزیر جدید در وزارت ورزش و جوانان و با توجه به سابقه‌ای که از وی در جامعه علمی ورزشی کشور وجود دارد، شاهد همگرایی خوبی در حوزه‌های ورزش و جوانان جامعه هستیم و تصمیمات به صورت منطقی و با توجه به تمامی جوانب گرفته می‌شود.

وی افزود: آنچه که امروز در جامعه به آن نیاز داریم آرامش و تصمیمات عقلانی است و خوشحالم که مدیران وزارت ورزش و جوانان با نگاهی منطقی به دنبال ساماندهی امور هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه گفت: استفاده از بدنه علمی جامعه ورزش در وزارت ورزش و جوانان می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای فعالان این حوزه باشد.

هاشمی جواهری اظهار داشت: نمونه بارز تلاش برای ایجاد آرامش و عقلانیت در ورزش کشور را در برگزاری بدون حاشیه انتخابات کمیته ملی المپیک شاهد بودیم چرا که پیش از این برخی مدیران تلاش زیادی برای نفوذ در این کمیته انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: در این دوره با درایتی که از سوی مدیران این وزارتخانه به کار بسته شد انتخاباتی بدون حاشیه برگزار شد که قطعا ادامه این روند به نفع ورزش کشور خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی نیز تلاش می‌کنیم با پیگیری همین سیاست، شرایطی را برای حوزه‌های زیر مجموعه خود رقم بزنیم که بدون دغدغه و حاشیه، فعالیت‌های خود را به بهترین شکل انجام دهند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول