اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال

طرح توسعه یک واحد تولید لبنیات در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید

ظهر امروز با حضور استاندار البرز طرح توسعه یک واحد تولیدی لبنیات با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه یک واحد تولید لبنیات در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ،‌ با راه‌اندازی واحد تولیدی لبنیات 29 فرآورده دامی تولید می‌شود و همچنین 230 نفر مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم سیدطاهر طاهری استاندار البرز بر توسعه واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان تأکید کرد و بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان در استان البرز رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی است که این مهم می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در استان البرز با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند لذا باید تدابیر اساسی برای رفع این مهم اندیشیده شود و این واحدها را به سمت شکوفایی و رشد بیشتر سوق دهیم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان این که چرخه اقتصادی استان البرز نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است افزود: هم اکنون 600 سرمایه‌گذار برای ورود به چرخه اقتصادی استان اعلام آمادگی کرده‌اند که این خود فرصت بسیار مناسبی برای تحقق اهداف مورد نظر است.

طاهری با اشاره به این که باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در استان البرز بیش از پیش فراهم شود گفت: باید موانع موجود بر سر راه حضور سرمایه‌گذاران برداشته شود تا آنان بدون دغدغه و آرامش در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان این که طرح فراخوان سرمایه‌گذاری در البرز با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شده است، بیان کرد: استان البرز توانمندی‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد لذا باید از این بسترها استفاده کرده و شاهد رشد همه جانبه استان باشیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود مهمترین مشکل واحدهای صنعتی را در این استان مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: ارائه تسهیلات بانکی می‌تواند مهمترین کمک به این واحدها باشد.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول