اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

روحانیت در پاسخگویی به نسل جوان سعه صدر داشته باشند

استاندار قزوین گفت: روحانیون در مواجهه و پاسخگویی به سئوالات و شبهات نسل جوان جامعه باید سعه صدر داشته باشند.

روحانیت در پاسخگویی به نسل جوان سعه صدر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه بعد از ظهر امروز در جمع مربیان مدارس امین استان اظهار داشت: مربیان مذهبی به دلیل روحانی بودن، جوان بودن و ارتباط با نسل جدید دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی هستند که باید از این توانمندی استفاده کرد.

وی افزود: وجود جوانان در جامعه فرصتی است که با برنامه‌ریزی می‌توان آنها را ناهنجارها و آسیب‌هایی که این قشر را تهدید می‌کند در امان نگه داشت، اما اگر از این موضوع غفلت کنیم به یک مسئله و معضل اجتماعی در جامعه تبدیل می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه روحانی باید نقش یک طبیب را در جامعه ایفا کند، اظهار داشت: روحانیت باید پیوند و ارتباط تنگاتنگ و مستمری با مردم داشته باشند و در برخورد با نسل جوان با یک سعه صدر به سئوالات و دغدغه‌های آنها پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه هر جا از دین کم گذاشته‌ایم ضربه خورده‌ایم، تصریح کرد: کم‌توجهی به نیازهای معنوی و مذهبی جوانان ضربات و صدماتی را به جامعه وارد می‌آورند که بعضاً قابل جبران نیست.

گفتنی است در حال حاضر 9 مدرسه امین شامل پنج مدرسه پسران و چهار مدرسه دختران در سطح استان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان وجود دارد که زیر نظر دفتر پاسخگویی به پرسش‌های مذهبی وابسته به حوزه علمیه  فعالیت می‌کنند و به سئوالات دینی دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول