اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بسکتبال خراسان رضوی اعلام کرد

168 هزار تومان سهم حمایت اداره‌کل ورزش از هیئت بسکتبال

سرپرست هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش استان از ابتدای سال تاکنون هیچ کمکی به هیئت نکرده و می‌گویند سهم شما از کمک اداره 168 هزار تومان است.

168 هزار تومان سهم حمایت اداره‌کل ورزش از هیئت بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اکبر معرفتی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد به برگزاری چندین دوره کلاس‌های آموزشی برای داوران و مربیان استان اشاره و اظهار داشت: ما در طول 10 ماه گذشته به منظور افزایش سطح آگاهی مربیان‌ کلاس‌های درجه یک آموزشی برگزار کردیم که چهار مربی خوب ماحصل این کلاس‌ها بود.

معرفتی با اشاره به نبود حامی مالی در ورزش بسکتبال استان بیان کرد: بنده وقتی هیئت بسکتبال استان را تحویل گرفتم این هیئت حدود 600 میلیون ریال بدهی داشت و ما به سختی توانستیم از پس بدهی‌ها برآییم.

وی با اشاره به عدم حمایت اداره‌کل ورزش استان از هیئت بسکتبال ابراز کرد: اداره کل ورزش استان از ابتدای سال تاکنون ریالی به ما کمک نکرده و گفته‌اند 168 هزار تومان می‌توانیم به شما کمک کنیم که ما هم از خیر همین پول گذشتیم.

در این جلسه داریوش شجاع رئیس هیئت بسکتبال مشهد نیز با اشاره به عدم حمایت هیئت استان و همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از بسکتبال مشهد یادآور شد: در چند سال گذشته فقط با حمایت‌های تربیت بدنی آستان قدس توانسته‌ایم سرپا بایستیم.

وی افزود: ستاره‌های بسکتبال کشور، مشهدی هستند اما به دلیل حمایت نشدن ورزشکاران در این شهر بازیکنان ما در کشور پراکنده شده‌اند.

شجاع اظهار داشت: خراسان رضوی سرشار از استعدادهای ورزشی است اما عدم حمایت از ورزش باعث می‌شود این استعدادها شکوفا نشده یا پس از شکوفا شدن از این شهر بروند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول