اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

اختصاص منابع جدید آب برای مناطق صنعتی البرز ضروری است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بر اختصاص منابع جدید آب برای شهرک‌ها، نواحی و مناطق صنعتی تأکید کرد.

اختصاص منابع جدید آب برای مناطق صنعتی البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین طوسی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی آب شهرک‌های صنعتی در استان البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که امروز گریبانگیر شهرک‌های صنعتی و احدهای تولید در استان البرز است، تأمین منابع آبی است، لذا مسئولان برای تأمین این مهم نقش اساسی در ادامه فعالیت این واحدها دارد، تلاش کنند.

وی ادامه داد: استان البرز برای توسعه شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار در این زمینه از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است اما متأسفانه کمبود آب از مهم‌ترین مشکلات بر سر راه توسعه این شهرک‌ها است.

این مسئول با بیان این که هم اکنون به دلیل کمبود آب در این شهرک‌ها، واحدهای صنعتی و تولیدی با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند که می‌طلبد مسئولان اقدامات اساسی را برای رفع این معضل انجام دهند.

طوسی تأکید کرد: تا رفع معضل کمبود آب باید از صدور مجوز جدید برای ایجاد واحدهای با مصرف بالای آب خودداری شود.

وی گفت: برای این که بتوانیم در کاهش مصرف آب نیز اقدامات اساسی را انجام دهیم باید سیاست‌های تشویقی را برای واحدهای صنعتی در نظر بگیریم و همچنین فرهنگ صرفه جویی مصرف آب را نیز در بین تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی نهادینه کنیم.

طوسی در ادامه سخنان خود بر احداث و تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مناطق شهری و شهرک‌های صنعتی استان تأکید کرد و ادامه داد: برای اجرای این طرح باید هر چه سریعتر اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

انتهای پیام/2302/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول