اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بیجار خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس خیابانی در بیجار

معاون شهردار بیجار از برگزاری نمایشگاه عکس خیابانی با عنوان روز شمار انقلاب در شهر بیجار در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس خیابانی در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، منصور بهرامی ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات، اطلاع‌رسانی و فضاسازی برنامه‌ها و جشن‌های دهه‌فجر که با حضور اصحاب رسانه و مشاور فرهنگی شهردار در سالن جلسات شهرداری برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی زمینه بزرگداشت و ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های نظام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید به برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت ترویج ارزش‌های انقلاب، دهه فجر را فرصتی مغتنم در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان عنوان کرد.

بهرامی با بیان اینکه هر اندازه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد افزایش دشمنی‌ها و شیطنت‌های استعمارگران و استکبار جهانی هستیم اما ایرانیان همواره در صحنه حضور داشته و دست آنان را از براندازی انقلاب اسلامی و کشورمان کوتاه خواهند کرد.

این مسئول اضافه کرد: می‌توان رویکرد برنامه‌های دهه فجر را در راستای تبیین و افزایش بینش سیاسی مردم در پیروزی انقلاب باشد.

معاون شهردار بیجار، هدف کمیته ارتباطات، اطلاع‌رسانی و فضاسازی برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر را پویا کردن برنامه‌های دهه فجر در سطح شهر و ساماندهی فعالیت‌های اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی وسیع برای جذب مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

معاون شهردار بیجار در ادامه با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کمیته، از برگزاری نمایشگاه عکس خیابانی با عنوان روز شمار انقلاب، تهیه کتابچه گزارش عملکرد برنامه‌های دهه فجر 92 و سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آذین‌بندی تمامی خیابان‌ها و میادین بیجار، نصب بنر به مناسبت این ایام مبارک در راستای تشویق مردم برای حضور در این برنامه‌ها و راهپیمایی و مزین سربرگ نامه‌های رسمی تمامی ادارات و ارگان‌ها با مضامین درباره انقلاب اسلامی، و ... اشاره کرد.

بهرامی در پایان نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در انعکاس برنامه‌های دهه فجر را موثر عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با انعکاس صحیح و به موقع و تعامل و هماهنگی می‌توانند برنامه‌ها و دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی نمایند.

انتهای پیام/79015/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول