اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد

افتتاح 6 مدرسه خیرساز در استان بوشهر

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر از افتتاح شش مدرسه خیرساز در دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

افتتاح 6 مدرسه خیرساز در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره کل همواره در ساخت و تجهیز مدارس به ویژه در نقاط محروم استان پیشگام بوده و امسال نیز مدارس مختلفی در سطح استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: پس از وقوع زلزله 6.1 ریشتری در شنبه و تخریب تعدادی مدرسه در این شهر و روستاهای اطراف آن، ساخت و تجهیز مدارس این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

مرادی گفت: روند ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی مطلوب است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان آنان را آماده تحویل کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر هم گفت: به مناسبت دهه فجر و با پیگیری‎های صورت گرفته، 31 کلاس درس در قالب هفت مدرسه در استان بوشهر افتتاح و به آموزش و پرورش استان تحویل داده می‌شود. این فضاهای آموزشی شامل مدرسه شش کلاسه شهید حاحیانی کاکی، سه کلاسه اسماعیل محمودی، سه کلاسه روستای جبرانی، شش کلاسه خره‌قرب نوح، سه کلاسه برکت بن‌بید، چهار کلاسه چاهگاه دشتی، و شش کلاسه برکت شنبه است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مدارس 23 میلیارد و 295 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این فضاهای آموزشی به استثنای شش کلاسه شهید حاجیانی کاکی مابقی با همکاری خیرین ساخته شده است.

مرادی از دو سالن ورزشی در دیلم و جم خبر داد و گفت: برای ساخت این دو سالن که که بیش از 5 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است ویژه دانش‌آموزان دو شهرستان دیلم و جم ساخته شده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول