اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اعزام مبلغان و مربیان تربیت سیاسی به مدارس قم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مبلغان و مربیان تربیت سیاسی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدارس قم در دهه فجر اعزام می‌شوند.

اعزام مبلغان و مربیان تربیت سیاسی به مدارس قم

ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های دهه فجر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: کمیته ویژه دهه فجر با حضور نمایندگان دانش‌آموز تشکیل شده و تصمیمات لازم با مشارکت فعالان دانش‌آموزی اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی مدارس با مشارکت دانش‌آموزان به مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفته و تبلیغات لازم در قالب بنر، پوستر، پلاکارد و قرائت قرآن انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت:‌ اجرای برنامه‌های متناسب با ایام دهه فجر همراه با پخش سرودهای انقلابی، پرده‌خوانی،‌ قرائت دکلمه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ورزشی و اردوی بازدید از موزه عبرت برای مربیان و معاونان پرورشی از برنامه‌های دیگر ایام دهه فجر است.

وی یادآور شد: نمایشگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی،‌ صنعتی و نظامی میهن اسلامی همزمان با دهه فجر برپا می شود و پخش کلیپ و نمایش فیلم‌های مناسب با موضوع انقلاب اسلامی در دستور کار قرار می‌گیرد.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در نماز جمعه 18 بهمن حضور پیدا کرده و به منظور تجدید میثاق با مردم قم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با موضوع «منتظریم بیایید» ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی در روز دوازدهم بهمن برگزار و آثار مربوط به اداره متبوع ارسال می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت:‌ مبلغان و مربیان تربیت سیاسی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدارس اعزام شده و همچنین جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان‌های سیاسی در مدارس برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: توزیع لوح فشرده سرود آسمانی به تمام مدارس برای یادمان و گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و گروه سرود هزار و 357 نفری در استان و اجرای آن در 22 بهمن از دیگر برنامه‌های معمول این ایام است.  

انتهای پیام/78003/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول