اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای رسمی

محسن سعیدی‌نیا مسئول کمیته مبارزه با پولشویی شرکت نفت و گاز مارون شد

محسن سعیدی‌نیا به عنوان مسئول کمیته مبارزه با پولشویی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انتخاب و به دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی شد.

محسن سعیدی‌نیا مسئول کمیته مبارزه با پولشویی شرکت نفت و گاز مارون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، محسن سعیدی‌نیا، مدیر امور مالی و ذیحساب شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به عنوان مسئول کمیته مبارزه با پولشویی این شرکت انتخاب و به دبیرشورای عالی مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی شد.

این حکم در اجرای ماده 10 دستورالعمل مبارزه با پولشویی به‌وسیله شرکت‌های تجاری و موسسات غیر تجاری توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون صادر شد.

ظهر امروز جلسه‌ای نیز در همین راستا و با هدف فرهنگ سازی مبارزه با پول شویی، ارائه آموزش‌های لازم به‌منظور مقابله با آن و افزایش دانش عمومی کارکنان در مورد تعاریف و راه‌های شناسایی تهدیدات مالی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار و 6 تن از روسای ستادی شامل رئیس دفتر مدیر عامل، رئیس امور حقوقی و قراردادها، رئیس روابط عمومی، رئیس حراست ، رئیس سیستم‌ها و بهره وری و رئیس برنامه ریزی نیز به عنوان اعضای کمیته مبارزه با پولشویی منصوب شدند.

در این جلسه مسئول کمیته مبارزه با پولشویی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، اثرات منفی پولشویی را تخریب بازارهای مالی، فرار سرمایه به صورت غیر قانونی از کشور، کاهش تقاضای پول و کاهش در نرخ سالانه تولید ناخالص ملی، ورشکستگی بخش خصوصی، کاهش بهره وری در بخش اقتصاد، افزایش ریسک خصوصی سازی، بی‌ثباتی در روند نرخ ارز و توزیع نابرابر درآمد را تشریح و بر شناسایی و مبارزه با آن تاکید کرد.

محسن سعیدی‌نیا، کارنامه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون را در حوزه سلامت مالی درخشان توصیف کرد و این موضوع را نتیجه تعهد و التزام کارکنان این شرکت دانست.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از  شرکت‌های بهره‌بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است و راهبری تولید نفت و گاز را از میادین مارون، کوپال و شادگان برعهده دارد.

انتهای پیام/72001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول