اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

جلسات سال جاری قزوین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

استاندار قزوین گفت: کمیته‌ای پنج نفره از مدیران و کارشناسان با تجربه و صاحب نظر ارزیابی دقیقی از جلسات سال جاری استان قزوین داشته باشند.

جلسات سال جاری قزوین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی روزبه پیش از ظهر امروز در جلسه دبیران کارگروه‌های تخصصی و شوراهای استان اظهار داشت: این کمیته به منظور بررسی وضعیت جلسات و چگونگی کیفیت خروجی آنها تمامی جلسات برگزار شده سال 92 را مورد ارزیابی قرار داده و نتیجه آن را تا نیمه اسفند ماه اعلام کنند.

وی ادامه داد: این کمیته پنج نفره پیدا و پنهان و زوایای مختلف این جلسات را دقیقا مورد ارزیابی قرار دهند و نتایج حاصل از آن را برای برنامه‌ریزی جلسات سال آینده اعلام کنند.

روزبه همچنین خطاب به اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر تحلیل اقتصادی جلسات و احصا خروجی و تصمیمات آنها از بعد اقتصادی تأکید کرد.

وی اظهار داشت: دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سه کارشناس صاحب نظر و نخبه را مامور به تحلیل اقتصادی جلسات کند تا خروجی تصمیمات و مصوبات کارگروه‌ها از بعد اقتصادی نیز احصا شود.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به نقش دبیرخانه‌های کارگروه‌های مختلف تصریح کرد: در دبیرخانه‌های کارگروه‌ها باید کار کارشناسی و محتوایی لازم قبل از برگزاری جلسات صورت گیرد تا تصمیمات در کارگروه‌های تخصصی از محتوای لازم،‌ مفید و کارآمد برخوردار باشد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مطلوب دانشگاهی که در استان قزوین وجود دارد باید در دستور کار دبیرخانه‌های کارگروه‌های تخصصی باشد و این مقوله را به عنوان یک دستور کار مهم و جدی در نظر داشته باشند.

روزبه همچنین استفاده از افراد متخصص را در دبیرخانه کارگروه‌های تخصصی مورد تاکید قرار داد و از آن به عنوان یک کار جدی یاد کرد.

وی مقصود از برگزاری جلسات را رسیدن به هدف مورد نظر دانست و بیان داشت: نباید در برگزاری جلسات دچار آفت شویم و از هدف نهایی مان نیز دور شویم.

استاندار در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مرکز آموزش و پژوهش استانداری در برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای مدیران و کارشناسان به منظور برگزاری و مدیریت جلسات می‌تواند اثر بخش باشد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول