اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون:

کاهش عوامل آلاینده‌ها در اولویت اقدامات است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: ما پروژه‌های زیست محیطی متعددی را تعریف کرده و همواره سعی در به حداقل رساندن عوامل آلاینده داشته‌ایم.

کاهش عوامل آلاینده‌ها در اولویت اقدامات است

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: هدف از اجرای سیستم‌های مدیریتی، نظارت جدی بر همه فرایندهاست و سیستم مدیریت یکپارچه تبدیل شدن دستورالعمل به روش اجرایی را مدنظر قرار می‌دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نبود عدم انطباق در عملکرد شرکت و قدردانی از همه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به‌خاطر رعایت همه الزامات تصریح کرد: اصولا این فرایند بدون دستورالعمل امکانپذیر نیست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: در هر صورت باید بر اساس دستورالعمل‌هایی که از بدو عملیات تولید برای آن تعریف شده است عمل کرده تا رضایت مشتری، آسایش روستائیان همجوار و عدم آلایش محیط زیست را به‌همراه داشته باشد.

وی به فرایند تولید نفت اشاره کرد و گفت: ما پروژه‌های زیست محیطی متعددی را تعریف کرده و همواره سعی در به حداقل رساندن عوامل آلاینده داشته‌ایم.

موسوی در پایان به تشکیل تیم مدیریت دانش با هدف ارتقای سطح تعامل فنی و علمی در راستای افزایش توان تولید، صیانت از آن و حفاظت از محیط زیست پیرامونی اشاره کرد و ابراز داشت: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) نتیجه انطباق سیستم‌های مدیریت با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار‌دهنده بین‌المللی بوده و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون همواره در این امر موفق است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یک شرکت بهره‌بردار با تولید روزانه حدود 600 هزار بشکه نفت است که با وسعتی بالغ بر یک‌هزار و 400 کیلومتر مربع، تولید نفت و گاز را از سه میدان عظیم مارون، کوپال و شادگان بر عهده دارد.

این شرکت در سال 83 ابتدا برای بخشی از تاسیسات خود و در سال 85 برای کل شرکت موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد؛ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون موفق به دریافت لوح صنعت برگزیده سبز به‌خاطر انجام فعالیت‌های زیست محیطی شد و در سال 92 موفق به دریافت لوح های حامیان زمین و محیط یاران شد.

نوبت اول ممیزی مراقبتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی این شرکت و نمایندگان شرکت SGS به پایان رسید و گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت شامل ISO14001، ISO 9001، OHSAS18001 به مدت یک‌سال دیگر تمدید شد.

انتهای پیام/72001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول