اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

ایجاد اشتغال با همت بخش خصوصی امکان دارد

فرماندار خلیل‌آباد گفت: ایجاد اشتغال با کمک و اقدام بخش خصوصی امکان دارد و بخش دولتی، نظارت و کمک به ایجاد فرآیند کار را عهده‌دار است.

ایجاد اشتغال با همت بخش خصوصی امکان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در چهاردهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلیل‌آباد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال از طریق بخش دولتی دارای مسیرهایی است که زمان‌بر است و این بخش در بحث اشتغال، زمینه را برای بخش خصوصی باز می‌کند که بتواند آسانتر زمینه ایجاد اشتغال را در شهرستان فراهم نماید.

وی ابراز کرد: امسال در بحث اعتبارات اشتغال مشاغل خانگی تاکنون فقط مبلغ 105 میلیون تومان به شهرستان اختصاص داده شده است که این مبلغ 100 درصد از طریق بانک رفاه به افراد معرفی شده از کارگروه پرداخت شده است.

مرادزاده افزود: برخلاف اینکه بانک مرکزی سهمیه استان را مشخص نموده است و در استان هم سهمیه هر شهر اعلام شده است، ولی از مبلغ 7 میلیون ریال سهم اعلام شده مشاغل خانگی به شهرستان، فقط مبلغ اعلام شده 105 میلیون تومان است.

این مقام مسئول لزوم توجه بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری در شهرستان خلیل‌آباد مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: شهرستان در بحث جذب اعتبارات اشتغال در سطح‌ استان، رتبه چهارم را دارد ولی در ثبت رصد از سهم اعلام شده به شهرستان‌ که تعداد یک هزار و 624 نفر است تاکنون فقط 600 نفر در سامانه ثبت شده است که می‌طلبد دستگاه‌های اداری و خدماتی از جمله جهاد کشاورزی و کمیته امداد در خصوص ثبت تعهد خود در سامانه اشتغال کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول