اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

کنسرت موسیقی «حامد زمانی» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: کنسرت موسیقی «حامد زمانی» به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

کنسرت موسیقی «حامد زمانی» در زنجان برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر بسیج دانشجویی برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار جامعه دانشگاهی استان با امام جمعه زنجان دیدار می‌کنند، تصریح کرد: این مراسم ساعت 10 صبح روز 10 بهمن ماه جاری با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و جامعه دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برگزاری جشنواره قرآنی به مناسبت دهه فجر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این جشنواره ساعت 10 تا 12 روز 17 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره با حضور قاریان برتر استانی برگزار می‌شود، ابراز داشت: همچنین در کنار این برنامه محفل انس با قرآن به یاد شهدای انقلاب اسلامی شهر زنجان برگزار می‌شود.

بابایی ادامه داد: در پایان مراسم محفل انس با قرآن از نفرات برتر و برگزیده این جشنواره تجلیل می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری کنسرت بزرگ موسیقی «حامد زمانی» به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان اشاره کرد و گفت: آثار این هنرمند کشورمان از جمله مرگ بر آمریکا، گزینه‌های روی میز و آهنگی مربوط به حضرت مهدی (عج) در این کنسرت اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان زمان اجرای این کنسرت را ساعت 15 تا 17 روز 23 بهمن ماه جاری اعلام کرد و یادآور شد: این کنسرت در سالن هلال احمر زنجان اجرا شده و در پایان از این خواننده انقلابی کشورمان تقدیر می‌شود.

* برگزاری همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در زنجان

این مسئول با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دهه فجر بسیج دانشجویی تنوع خاصی دارد، اضافه کرد: همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه همایش جشن انقلاب در سطح همه دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلفی نیز به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر اشاره کرد و افزود: دانشجویان از موزه عبرت بازدید می‌کنند.

این مسئول فضاسازی مناسب دانشگاه‌ها به مناسبت دهه فجر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی مختلف در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول