اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره شهدای رودهن:

پیروزی انقلاب اسلامی آغاز تازه‌‏ای در تاریخ ایران بود

رئیس ستاد یادواره شهدای رودهن گفت: دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز تازه‌ای در تاریخ ایران عزیز به رهبری معمار کبیر انقلای اسلامی بود که با حرکت مردم آغاز و به پشتوانه همین مردم ادامه خواهد داشت.

پیروزی انقلاب اسلامی آغاز تازه‌‏ای در تاریخ ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات بخشداری رودهن اظهار داشت: تنها انقلابی که وابستگی به غرب و شرق نداشت، همین انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: تنها پشتوانه انقلاب اسلامی ایران مردم بودند و امروز بعد از گذشت 35 سال با حمایت‌های مردمی از مسیر و اهداف مقدس خود خارج نشده و به راه خود تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه خواهد داد.

طاهرخانی با اشاره به تحمیل جنگ از سوی کشورهای غربی بر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان پس از انقلاب سعی بر فروپاشی این نظام الهی داشتند که باز هم همین مردم و جوانان غیور ایرانی هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادگی کردند و وجبی از این خاک مقدس را از دست ندادند.

رئیس ستاد یادواره شهدای رودهن افزود: امروز هم در غالب جنگ نرم و ایجاد فتنه، ایران را هدف قرار دادند ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم شکست خوردند و تمام توطئه‌های آنان خنثی شد.

انتهای پیام/2568/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول