اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور خبر داد

فعالیت 40 هیئت ورزشی در نیشابور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور از فعالیت 40 هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: کمبود اعتبارات ورزشی را می‌توان با مدیریت صحیح جبران کرد.

فعالیت 40 هیئت ورزشی در نیشابور

ابراهیم امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: اعتبارات ورزشی نیشابور پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست ولی می‌توان با مدیریت اصولی هزینه‌های مالی و جذب درآمدها از این شرایط سخت عبور کرد.

وی ادامه داد: حتی اداره‌کل با کمی اعتبار مواجه است؛ یک زمان آن‌قدر اعتبار دادند که نمی‌دانستند آن را چکار کنند ولی الان دیگر خبری از آن اعتبارات نیست.

این مسئول در خصوص هیئت‌های ورزشی در نیشابور تصریح کرد: در نیشابور 40 هیئت ورزشی داریم که همه آنها در حال فعالیت هستند و هر 3 و 6 ماه گزارش کاری خود را ارائه می‌کنند که با توجه به بیلان کاری هیئت‌ها به آنها کمک مالی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی این شهرستان برای جذب اسپانسر مالی باید تلاش بیشتری کنند تا بتوانند از تمامی ظرفیت‌های موجود این ورزش‌ها استفاده کنند، اضافه کرد: سعی کرده‌ایم با استفاده از اسپانسرهای خوب تیم‌های قوی‌تری داشته باشیم ولی مسئولان باید به کمک ورزش بیایند.

به گفته امینی، امروز همه جامعه از کودک تا مسن نیازمند ورزش هستند و به گونه‌ای نیز با این اداره در ارتباط هستند که برآوردن مطالبات آنها به تنهایی توسط اداره ورزش امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ورزش‌دوستان و خیرین ورزشی باید با همت بلند، شهرستان‌ها را برای رسیدن به اهداف عالی کمک کنند، ادامه داد: پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و امور جوانان و تبدیل شدن به وزارت ورزش و جوانان باید در کنار ورزش، امور جوانان که تحت‌الشعاع قرار گرفته است را جدی بگیریم؛ ساخت ورزشگاه اهمیت کمتری از مسجد و مدرسه‌سازی ندارد.

این مسئول همچنین با تأکید بر اینکه برخلاف مشکلات مالی که ورزش نیشابور در 2 سال اخیر داشته است ورزشکاران این شهرستان موفقیت‌های شایان و قابل توجه‌ای کسب کرده‌اند، گفت: امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد موفقیت ورزشکاران نیشابوری در مسابقات استانی و کشوری باشیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول