اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بوستان کتاب قم

«فرهنگ قرآن از نگاه قرآن‌پژوهان» منتشر شد

کتاب ارزشمند و گرانسنگ «فرهنگ قرآن از نگاه قرآن‌پژوهان» به همت بوستان کتاب قم در نهمین نمایشگاه کتاب استانی عرضه می‌شود.

«فرهنگ قرآن از نگاه قرآن‌پژوهان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، بوستان کتاب یکی از ناشران قدیمی و باسابقه قم به شمار می‌رود و همواره توانسته است با تدوین و عرضه کتاب‌های متنوعی در حوزه‌های گوناگون تاریخی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و دینی، مخاطبان فراوانی را راضی نگه دارد.

امسال هم در نهمین نمایشگاه کتاب استانی قم، بوستان کتاب با غرفه‌ای شامل صدها جلد از آثار قدیمی و جدید خود حضور یافته و سعی در جذب بیشتر مخاطب دارد.

از جمله آثار پرفروشی که در غرفه بوستان کتاب به چشم می‌خورد می‌توان به «فرهنگ قرآن از نگاه قرآن‌پژوهان» اشاره کرد؛ در این کتاب نظرات گوناگون در مورد آخرین کتاب آسمانی که توسط اندیشمندان و محققان قرآنی مسلمان ارائه شده گردآوری و در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

تفسیر قرآن و هرمنوتیک کلاسیک، یوسف (ع)، روش تحقیق موضوعی در قرآن کریم، تفسیر بیان، آیه تطهیر، نظریه قدرت، شناختنامه تفاسیر، مشکاة‌الاصول، معراج‌الاصول، احکام خانواده و آفریننده دوستی از دیگر عناوینی هستند که در غرفه بوستان کتاب قم به چشم می‌خورند.

بوستان کتاب ویژگی دیگری نیز دارد و آن هم توجه به گروه سنی کودک و نوجوان در تدوین و انتشار کتاب‌های مختلف است، در غرفه این ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم هم مجموعه‌ای از جدیدترین آثار منتشر شده برای این گروه‌های سنی دیده می‌شود.

کتاب دیگری با عنوان جایگاه مبانی کلامی در اجتهاد هم اثر ارزشمند دیگری است که امسال توسط بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب استانی عرضه می‌شود و با استقبال خوب اساتید، حوزویان و دانشگاهیان روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول