اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی خبر داد

تشرف 365 زوج‌ جوان آذربایجان غربی به عمره مفرده

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی از اختصاص 365 سهمیه تشرف به حج عمره مفرده زوج‌های جوان آذربایجان غربی خبر داد.

تشرف 365 زوج‌ جوان آذربایجان غربی به عمره مفرده

امیر شجاع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال در موسم عمره مفرده 365 زوج جوان از آذربایجان غربی می‌توانند عازم سرزمین وحی شوند.

وی با اشاره به شرایط برخورداری زوج‌های جوان از سهمیه اعزام به حج عمره مفرده، گفت: زوج‌های جوان متولد سال‌های 1352 به بعد که در طول شش ماه دوم سال گذشته و شش ماه نخست امسال ازدواج کرده‌اند حائز شرایط لازم برای ثبت‌نام در این زمینه هستند که می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام در حج عمره امسال اقدام کنند.

شجاع‌زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای برخورداری از این سهمیه به سایت ziarat.haj.ir مراجعه و در کاروان‌های اعزامی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به آثار معنوی این سفر، تصریح کرد: امیدواریم امسال با استقبال پرشور زوج‌های جوان از این تسهیلات، سهمیه زوج‌های جوان در استان تکمیل شود.

شجاع‌زاده هدف از این اقدام را تشویق زوج‌های جوان برای آغاز زندگی معنوی با کمترین مخارج ممکن دانست تا آینده‌ای بهتر و معنوی‌تر برای آنان رقم بخورد.

انتهای پیام/61006/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول