اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد

برف‌روبی 2 هزار و 500 کیلومتر باند از راه‌های ملایر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر گفت:‌ از ابتدای راهداری زمستانی در شهرستان ملایر 2 هزار و 500 کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی انجام شده است.

برف‌روبی 2 هزار و 500 کیلومتر باند از راه‌های ملایر

آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت 150 اکیپ روز این شهرستان در برف‌روبی‌های اخیر خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای راهداری زمستانی در شهرستان ملایر 2 هزار و 500 کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در حوزه ایمن‌سازی جاده‌ها افزود: در این راستا طی امسال سه کیلومتر درزگیری، 17 هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالت، 3 هزار و 550 متر مربع موج‌تراشی انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر بیان داشت: یک کیلومتر اصلاح پیچ شوشاب، یک کیلومتر اصلاح پیچ خیرآباد، یک دستگاه تعمیر پل‌های بزرگ و 885 کیلومتر پاک‌سازی شانه از دیگر اقدامات اجرایی این اداره در سال جاری است.

وی با اشاره به 43 کیلومتر شانه‌سازی راه‌های آسفالته اضافه کرد: طی امسال 900 متر مربع نیز اصلاح قیرزدگی راه‌ها و یک‌هزار و 600 متر مکعب ریزش‌برداری نیز انجام شده است.

آزادی یادآور شد: در سال جاری 3 هزار و 425 متر مکعب زه‌کشی و دریواسیون پل‌ها، 5 هزار و 550 متر مکعب ترانشه‌برداری پیچ کرتیل‌آباد و 30 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه‌ها انجام شده است.ایجاد و اصلاح سرعت‌گیر آسفالتی به مقدار 10 فقره، 2 هزار و 928 عدد نصب علائم با پایه پیش‌ ساخته، 12 هزار عدد رنگ‌آمیزی علایم، 15 هزار عدد شست‌وشوی علائم و 150 کیلومتر شست‌وشوی گاردریل از دیگر اقدامات امسال است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 240 عدد جمع‌آوری لاشه حیوانات، 18 متر تعریض سه دهانه پل یک متری و 33 هزار و 840 نفرساعت گشت راهداری انجام شده است.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول