اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان البرز خبر داد

احتمال بارش باران و برف در استان البرز

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی انتظار داریم که از اواسط این هفته شاهد بارش باران و برف در استان باشیم.

احتمال بارش باران و برف در استان البرز

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی روزهای اخیر با وجود اینکه در برخی اوقات شاهد افزایش ابر در استان البرز بودیم، اما شاهد بارش باران و برف مناسب در شهرها و شهرستان‌ها نبودیم.

وی تصریح کرد: براساس تحلیل داده‌های علمی طی امروز و فردا نیز وضعیت جوی استان البرز پایدار بوده و پیش‌بینی می‌کنیم که آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری باشد.

*ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه به آسمان البرز

مدیرکل هواشناسی استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در این هفته احتمال بارش باران و برف وجود دارد، گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی از ظهر روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی به آسمان استان هستیم که این سامانه از روز ظهر روز سه‌شنبه آب و هوای البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رحمانیان تصریح کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که از شامگاه دوشنبه در سطح شهرها بارش باران را داشته باشیم و این وضعیت در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده برف است.

وی ادامه داد: همچنین از روز سه‌شنبه به بعد انتظار داریم که در استان البرز شاهد بارش باران و برف باشیم و بارندگی‌ها تا روز پنجشنبه ادامه پیدا کند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: بنابراین طی امروز و فردا شاهد تثبیت وضعیت جوی و همچنین دمای هوای استان خواهیم بود، اما از روز سه‌شنبه و همراه با بارش باران و همچنین برف در ارتفاعات، دمای هوا در البرز کاهش پیدا می‌کند.

رحمانیان در پایان گفت: امیدواریم در اواخر هفته جاری مردم البرز شاهد نعمات الهی و بارش برف و باران مناسب در سطح استان باشند.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول