اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 285 میلیون ریالی قاچاقچیان پوشاک در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 285 میلیون ریالی قاچاقچیان پوشاک در زنجان خبر داد.

محکومیت 285 میلیون ریالی قاچاقچیان پوشاک در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان در مبارزه با قاچاق اقدامات مختلفی را با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز سه نفر از قاچاقچیان انواع پوشاک (زمستانی و البسه زنانه، مردانه و بچگانه) در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان محکوم شدند، اذعان داشت: این قاچاقچیان محکوم به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا به نفع دولت شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با تشریح این خبر گفت: به موجب کشف ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالای ناحیه انتظامی استان زنجان و شکایت گمرک، پرونده مذکور در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته و به موجب حکم قطعی این سه قاچاقچی در پرونده‌های جداگانه به ضبط کالاهای مورد قاچاق به نفع دولت محکوم شدند.

این مسئول همچنین محکومیت نقدی این سه قاچاقچی را پرداخت 285 میلیون ریال در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: پرونده‌های متشکله توسط اجرای حکام به مرحله اجرا در آمد.

وی در ادامه به سایر پرونده‌های رسیدگی شده توسط شعبه‌های مختلف تعزیرات حکومتی استان اشاره داشت و بیان کرد: اخیرا نیز پرونده یک قاچاقچی زیتون در اداره کل تعزیرات حکومتی استان به پرداخت 240 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

عزیزپور ادامه داد: بنا به گزارش کشف شعبه سیار ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، نیروی انتظامی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر کشف مقادیر متنابهی انواع زیتون‌های بسته‌بندی کوچک و متوسط و بزرگ خارجی از یک دستگاه خودرو باری، عامل این قاچاق با حکم قطعی علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شده است.

انتهای پیام/73005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول