اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

هفته فرهنگ و هنر، اقدامی کم‌نظیر در تاریخ فرهنگی شهرستان دیر است

فرماندار دیر گفت: هفته فرهنگ و هنر شهرستان دیر که از روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود اقدامی کم نظیر در تاریخ فرهنگی شهرستان دیر است.

هفته فرهنگ و هنر، اقدامی کم‌نظیر در تاریخ فرهنگی شهرستان دیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی صبح امروز در نشست با رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی دیر در محل فرمانداری دیر اظهار کرد: کارهای خوبی در شهرستان دیر انجام شده است اما هنوز کارهای فراوانی دیگری برای رسیدن به توسعه بیشتر شهرستان داریم.

فرماندار دیر با اعلام این مطلب که شوراهای حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند، افزود: شوراهای اسلامی شهرستان بویژه شورای اسلامی شهر دیر باید فضا را برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

وی هفته فرهنگ و هنر شهرستان دیر که از روز دوشنبه 7 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود را اقدامی کم نظیر در تاریخ فرهنگی شهرستان دیر دانست و گفت: هفته فرهنگ و هنر شهرستان دیر متعلق به همه شهرها و روستاهای شهرستان دیر است و تنها خاص شهر دیر نخواهد بود.

بحرانی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در 2 سال اخیر در سطح شهرستان دیر بیان کرد: همه مدیران سابق شهرستان در بخش فرهنگ و ادب تلاش کرده‌اند اما سال‌های گذشته و امسال را باید بهار فرهنگ و هنر شهرستان دیر دانست.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید به غیرت دیری‌ها مقیم تهران آفرین گفت که از هیچ کوشش و تلاشی برای برگزاری مطلوب نمایشگاه فرهنگ و هنر شهرستان دیر، تاکنون کوتاهی نکرده‌اند.

وی بیان کرد: چند جوان دلباخته دیری که دل در گرو آبادانی شهرشان دارند تمام وقت‌شان را وقف برگزاری این نمایشگاه که تابلوی معرفی شهرستان دیر است، کرده‌اند.

فرماندار دیر با اشاره به اینکه شهرستان دیر پنجمین شهرستان کشور است که در فرهنگسرای ابن سینا تهران نمایشگاه برگزار می‌کند، گفت: شوراهای اسلامی باید در هفته فرهنگ و هنر شهرستان دیر حضوری فعال و پویا داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول