اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام

100 درصد سرقت‌های داخل خودرو در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش پلیس 100 درصد سرقت‌های داخل خودرو در ایلام طی ماه گذشته کشف شد.

100 درصد سرقت‌های داخل خودرو در ایلام کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی اظهار داشت: با تلاش  مجموعه انتظامی استان در دی‌ماه سال جاری شاهد افزایش 77 درصدی کشف سرقت‌ها در استان ایلام بودیم.

وی سرقت را یکی از موضوعاتی دانست که فراوانی آن موجب احساس ناامنی در جامعه می‌شود و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل سارقان انجام و طرح‌های متعددی نیز در این راستا صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به امنیت مطلوب موجود در استان خاطر نشان کرد: در ده ماهه ابتدای سال جاری بیش از 67 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته کشف و سارقان نیز دستگیر شده‌اند.

وی در ادامه به کشفیات 100 درصدی وقوع سرقت‌های داخل خودرو در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: طی این مدت همه سرقت‌های داخل خودرو در استان کشف شده‌اند.

دولتی کنترل وقوع جرایم را یکی از موفقیت‌های انتظامی استان خواند و گفت: احساس امنیت موجود در استان بیانگر این واقعیت است که نیروی انتظامی فعال و پویا برای خدمتگزاری به مردم آماده است.

وی اجرای طرح‌های متعدد انتظامی، تشدید اقدامات پلیسی، طرح تشدید شناسایی و مبارزه با سارقان در کنار همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس را از عمده دلایل کاهش وقوع جرائم در استان ایلام عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس ایلام و همکاری مردم ولایتمدار استان در 10 ماهه سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 25 درصدی کشف سرقت‌ها بوده‌‌ایم که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول