اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد:

لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان در بروجرد برگزار می‌شود

دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد از برگزاری لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان جام شکوفه‌های تکواندو در شهرستان بروجرد خبرداد.

لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان در بروجرد برگزار می‌شود

محمد رضا پیرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: در این لیگ 15 تیم حضور دارند که هشت تیم آن از شهرستان بروجرد و هفت تیم دیگر از شهرستان‌های دورود، فیروزآباد و بهار همدان در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هفته از این مسابقات برگزار شده، بیان داشت: در رده سنی نونهالان تیم‌های هلال احمر بروجرد، بهار همدان و زاگرس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

پیرهادی یادآور شد: در رده سنی خردسالان نیز هیئت تکواندو بروجرد، هلال احمر بروجرد و بهار همدان عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کرده‌اند.

دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد توضیح داد: این لیگ به عنوان لیگ شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، اما به دلیل استقبال شهرستان‌های اطراف، به نوعی به لیگ منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تنها یک تیم از شهرستان دورود در این مسابقات حضور داشت، اضافه کرد: امسال علاوه بر 14 تیم شرکت کننده، شش تیم دیگر از شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و ملایر متقاضی شرکت در مسابقات بودند که به دلیل محدودیت نتوانسته‌ایم، پذیرای آنها باشیم.

پیرهادی دلیل استقبال برای شرکت در این مسابقات را سطح بالای آن دانست و اظهار کرد: در اختیار داشتن سیستم داوری پیشرفته، استفاده از سالن ورزشی استاندارد و دیگر فاکتورهای مثبت موجب تشویق شهرستان دیگر برای حضور در این مسابقات است.

دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد اضافه کرد: با توجه به اینکه هم اکنون یک سیستم داوری و یک تشک مسابقه در اختیار داریم، نمی‌توان پذیرای تیم‌های بیشتری بود، اما امید می‌رود، با افزایش امکانات، این مسابقات در سال‌های آینده با حضور تیم‌های بیشتری برگزار شود.

پیرهادی گفت: همزمان با این مسابقات، لیگ جوانان و بزرگسالان استان لرستان به میزبانی شهرستان بروجرد در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: همچنین در مسابقات کشوری تکواندو که 12 و 13 بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود، سه ورزشکار بروجردی در وزن‌های اول، سوم و ششم حضور دارند.

پیرهادی با اشاره به مدال‌‌آوری‌های مجید مهدوی‌زاده تکواندکار خوب بروجردی و کسب مقام دوم کشوری وی در سال گذشته، افزود: مطمئنا اگر این ورزشکار خوش آتیه قرعه خوبی داشته باشد، به یاری خداوند مدال طلای مسابقات کشوری را برای شهرستان بروجرد به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول