اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی گچساران:

همفکری خبرنگاران و مسئولان پیشرفت گچساران را در پی دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: همفکری و تعامل خبرنگاران و مسئولان، سبب پیشرفت و توسعه گچساران می‌شود.

همفکری خبرنگاران و مسئولان پیشرفت گچساران را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید زمان علی‌پور ظهر امروز در نخستین نشست رسانه‌ای شورای شهر دوگنبدان، اظهار کرد: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در گچساران، رویکردی مناسب و خوب از طرف شورای اسلامی شهر دوگنبدان در راستای همفکری و هم‌اندیشی با خبرنگاران است.

وی افزود: بهترین و مطمئن‌ترین راهکاری که می‌تواند در پیشرفت به شهرستان در سایه همیاری و همفکری با شورا تأثیرگذار باشد، نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران است.

علی‌پور تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به نقش کلیدی، می‌توانند در آسیب‌شناسی و شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های گچساران نقش پررنگی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ابراز کرد: خبرنگاران در بسیاری از مواقع به کشف و پیگیری مشکلاتی می‌پردازند که از نگاه و دید مسئولان پنهان مانده است و این پتانسیلی بزرگ برای کمک به پیشرفت شهر به شمار می‌رود.

علی‌پور با بیان اینکه گچساران، شهرستانی فوق‌العاده مهم و استراتژیک به شمار می‌رود، گفت: گچساران با داشتن قابلیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف گردشگری، زیارتی، سیاحتی، علمی ورزشی و فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این امر با همکاری و همیاری خبرنگاران با مسئولان شهری به ویژه شورای اسلامی شهر دوگنبدان محقق می‌شود.

انتهای پیام/82014/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول